“بزرگترین اتمام همیشه؟”: کریکت استرالیا Temba Bavuma’s Brilliance را زنده می کند. تماشا کردن


چهار سال پیش در این روز ، تمبا باووما از آفریقای جنوبی تلاش خیره کننده ای را در این زمینه انجام داد تا دیوید وارنر درب استرالیا را خاتمه دهد. کریکت استرالیا با احیای لحظه جادوی باوما ، ویدئوی فرار از درخشش را که در نوامبر 2016 اتفاق افتاد ، ارسال کرد. کریکت استرالیا عنوان این ویدئو را عنوان کرد: “چهار سال پیش در این روز – بزرگترین که تمام شده است؟” در حالی که بسیاری با این واقعیت موافق بودند که باوما وارنر را کوتاه از چین و چروک خود استثنایی دانست ، آنها احساس کردند که فرار از پت کامینز از چتشوار پوجارا ، تلاش بهتری است.

اخبار

در اینجا فیلم تلاش تماشایی کامین آورده شده است. به نظر شما کدامیک از دو مورد تمام شده بهتر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نبوغ باوما نیز تأثیر زیادی در بازی داشت. این اولین آزمایش بین استرالیا و آفریقای جنوبی در پرت در نوامبر 2016 بود.

آفریقای جنوبی برنده مسابقه شد و به خفاشی انتخاب شد ، اما تقریباً بلافاصله نتیجه معکوس داد زیرا استفان کوک در بازی چهارم توپ آزمایشی افتتاحیه مسابقه را حذف کرد. آفریقای جنوبی بیشتر سقوط کرد زیرا جاش هازلوود و میچل استارک جادوی خود را با توپ جدید بهم زدند.

بازدیدکنندگان به زودی خود را 32 نفر برای چهار نفر و سپس 81 نفر دیگر با پنج نفر یافتند ، افرادی مانند هاشم آملا ، فاف دو پلسیس دوباره در کلبه حضور داشتند. با این حال ، Bavuma و Quinton de Kock نیم قرن خوب ضربه زدند تا احترام را برای کل آفریقای جنوبی به ارمغان بیاورند – 242 مورد.

استرالیا با صدای بلند شروع به کار کرد. دیوید وارنر در حالی که شاون مارش 63 را به ثمر رساند ، امتیاز 97 را به ثمر رساند در حالی که این دو نفر 158 بازی را برای دروازه آغازین انجام دادند. با این حال ، فروپاشی متعاقب آن به همان اندازه چشمگیر بود که ورنون فیلاندر ، کاگیسو ربادا و کشاور مهاراج گوشت چرخ کرده با دستور خمیرهای استرالیا را تهیه کردند. میزبان با نتیجه 2 بر 2 پیش افتاد و 244 بیرون رفت.

دین الگار و JP Duminy قرن دوم در ابتدای دوم ظاهر شدند ، در حالی که De Kock و Philander در نیم قرن به عنوان بازدیدکنندگان ارسال یک ماموت 540/8 اعلام کردند.

تبلیغ شده

تمام شدن درخشان باوما در دومین دوره استرالیا اتفاق افتاد ، زیرا حمله رعد اسا با 33 توپ وارنر که کوتاه بود.

عثمان خواااا جریمه 97 را به ثمر رساند در حالی که پیتر نویل امتیاز 63 را به ثمر رساند اما هیچ مانعی برای رابادا وجود نداشت زیرا پیسر با یک برد پنج ویکت ، برای کمک به بیرون بردن استرالیا برای 361 کمک کرد. آفریقای جنوبی با 177 دوش برنده مسابقه شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله