برونو فرناندس در دبل همانطور که منچستریونایتد اورتون را شکست داد


برونو فرناندس روز شنبه با الهام از یک بازی برگشت منچستر یونایتد مقابل اورتون ، در پیروزی 3-1 دو گل به ثمر رساند تا فشار بر اوله گونار سولسکایر کاهش یابد و مرسی ها را از بازگشت به بالای لیگ برتر محروم کند. یونایتد پس از شکست مقابل آرسنال و باشاک شهیر در استانی ، در موقعیت بدبختی در رده پانزدهم جدول لیگ برتر و هوشمندانه وارد مسابقه شد. برنارد با جلو انداختن اورتون فشار خود را به سولسکایر کاهش داد اما فرناندس هافبک پرتغال بازی را از گردن گردن گرفت و در هفت دقیقه دو گل به ثمر رساند.

اخبار

در نیمه دوم اورتون از مالکیت توپ و میدان برخوردار بود اما نتوانست موقعیت های مشخصی ایجاد کند زیرا گام به گام در اوایل فصل به سومین شکست پیاپی خود در لیگ برتر سقوط کرد.

این هفتمین برد خارج از خانه یونایتد در لیگ برتر بود. فرم آنها در جاده به شدت با مبارزات آنها در اولدترافورد تضاد دارد ، جایی که آنها در این فصل تاکنون در یک بازی لیگ برنده نشده اند.

برنارد در دقیقه 19 اورتون را پیش انداخت. توپ بعد از یک توپ بلند در زمین از بالای سر ویکتور لیندلوف به دست برزیلی افتاد.

او توپ را از روی پای راستش عبور داد و از کنار آرون وان-بیساکا عبور کرد و داوید دی خیا را که در ترکیه بازی نمی کرد در نزدیکی تیرک خود شکست داد.

سر یونایتد می توانست پایین بیاید اما در دقیقه 25 بازی مساوی بود که فرناندس با داشتن فضای زیاد در محوطه جریمه ، با عبور از لوک شاو از گوشه بالایی عبور کرد تا اردن پیکفورد برگردد.

با باز شدن بازی ، لوکاس دیگ فرصتی داشت تا اورتون را به عقب برگرداند اما ضربه او را از زاویه محکم به بیرون از کنار دروازه De Gea تبدیل کرد.

یونایتد که حالا با زیپ و هدف بیشتر بازی می کرد ، در دقیقه 32 پیش بود. مارکوس راشفورد قبل از غذا دادن به فرناندس در سمت چپ محوطه ، توپ را جمع کرد.

یک بازیکن پرتغالی از روی یک سانتر برای راشفورد فرار کرد که وی نتوانست با ضربه سر خود ارتباط برقرار کند اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

اورتون در مراحل ابتدایی نیمه دوم بر مالکیت توپ مسلط بود اما خط دفاعی یونایتد که توسط هری مگوایر جذاب ظاهر شد ، تا حد زیادی بدون مشکل بود.

یونایتد پس از یک چالش ناشیانه پیکفورد روی مگوایر فریاد یک پنالتی را در ساعت اعلام کرد اما اورتون موفق به فرار شد.

کارلو آنچلوتی برای گلفی سیگوردسون به سمت الکس ایوبی پرتاب کرد و گزینه های حمله خود را تقویت کرد اما اورتون در ایجاد موقعیت سخت تلاش کرد.

تبلیغ شده

در شرایطی که یونایتد تهدید کرد برتری خود را افزایش می دهد ، راشفورد در دقیقه 72 مستقیماً به سمت پیکفورد شلیک کرد.

سولسکایر پل پوگبا و ادینسون کاوانی را در فاصله 8 دقیقه مانده به بازی وارد زمین کرد و اروگوئه ای اولین گل خود برای یونایتد را در وقت های تلف شده به ثمر رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله