برش مولتی استایل – موسسه چاپ و تبلیغات الماس تهران -شماره تماس:02144131203

استفاده از دستگاه ­های لیزری برای چاپ اهمیت و مزایای ویژه ای دارند مثلاً زمان استفاده از آن­ها کوتاه بوده است. امروزه استفاده از دستگاه ­های لیزری در صنعت حکاکی امری بدیهی است. قسمت ­های که ورق­ ها باید در معرض مستقیم نورخورشید باشند. مطمئنا این ورق ها به علت انعطاف مناسبی که دارند استفاده فراوانی از آنها می توان کرد. ترکیب این دو لایه علاوه بر ظاهری زیبا، مقاومت بالایی در این ورق ایجاد کردهاست. در مغزی ورق سیاه از متریال پلاستیک استفاده شده و لایه رویی از تنوع رنگ برخوردار است. مولتی استیل ضخامت کمی دارند و به دلیل سبکی به راحتی جا به جا شده و بسیار آسان قابلیت برش دارند و بسیار انعطاف پذیرند و از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

برای ساخت انواع گیفت و لوح کاربرد دارند. مجموع این موارد سبب شده تا این محصولات یک جایگزین بسیار مناسب برای ورقه های فلزی باشد . عدم وجود محدودیت در رنگ و طرح چاپی و ابعاد و تیراژ چاپ، سبب شده تا در کارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. رنگ بندی متنوع و چاپ طرح های مورد دلخواه سبب شده تا طراحان داخلی از این متریال، جهت ایجاد طرح های خاص استفاده نمایند. همان طور که می دانید هنگام ورود به سالن های زیبایی و آرایشگاه ها اولین نکته ای که می تواند توجه شما را به خود جلب کند نوع دکوراسیون داخلی آن است.

طلایی رنگیست که در انواع دکوراسیون ها قابلیت استفاده داشته و برای انواع فضاهای داخلی و خارجی به کار می رود. از ورق های خش دار در فضاهای مدرن و دکوراسیون های لوکس استفاده شده و در دو نوع طلایی و نقره ای عرضه می شوند. استفاده از دستگاه های CNC علاوه بر افزایش کیفیت بر سرعت کار نیز تاثیر گذار بوده اند. فروش ورق مولتی استایل تهران نیز تعداد رقبای بالایی دارد . ورق مولتی استایل یک نوع طلق پلاستیکی و بسیار زیبا است که سطح آن به فلز شباهت دارد. مولتی استایل ها به عنوان ورق استیل و طلایی پلاستیکی جزو طلق های پرکاربرد در صنعت میباشند.

در باکس های گل یا کادوها و موارد تزئینی نیز این ورق های طلق رنگی به وفور استفاده می شود. این ورق ها یک نوع از ورق های مولتی استایل است. این نوع ورق ها طرفداران خاص خودش را دارد. حالا که تا ، خرید ورق نقره ای مولتی استایل انتهای این متن یا شکل مدنظر را برایم ما ارسال کنید. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آینه های مولتی استایل لطفا به بازدید از وب سایت ما.