برای “نابغه مطلق” MS Dhoni، ستایش بزرگی از پاکستان

کاپیتان چنای سوپر کینگز، ام اس ثونی، نمونه خوبی دیگر از مهارت های رهبری خود را ارائه داد، که بولرهای خود را به میدان می آورد و رده بندی میدان را به دست می آورد تا تعقیب 173 تایتان گجرات را در مسابقات مقدماتی 1 در روز سه شنبه پنهان کند. در حالی که Dhoni خود را به عنوان یک “کاپیتان مزاحم” معرفی می کرد، جهان کریکت بار دیگر به هوش او سر تعظیم فرود آورد. در حالی که طرفداران از نبوغ دونی، به ویژه در طرح اخراج هاردیک پاندیا استقبال کردند، حتی سلمان بات، بازیکن سابق کریکت پاکستان نیز پر از تمجید از کاپیتان CSK بود.

بات نوشت: “@msdhoni چه و نابغه مطلقی است. تاکتیکی کاملاً در سطح جهانی.”

سوپر کینگز همیشه یکنواخت چنای به فینال IPL 2023 راه یافت و در مرحله مقدماتی 1 در استادیوم MA Chidambaram در چنای گجرات تایتانز را با 15 ران شکست داد.

روتوراج گایکواد در حالی که با ضربه 60(44) پر زرق و برق برای گذاشتن سکو، با خفاش بازی کرد. امباتی رایودو (17 بر 9) و راویندرا جادجا (22 بر 16) سپس ضربه های سریعی زدند تا یک شکوفایی مهم در اواخر بازی ارائه کنند و CSK را به 172/7 رقابتی برسانند. راویندرا جادجا (2/18) و ماهیش تیکشانا (2/28) سپس با چرخش، سرعت و جهش شبکه ای را در اطراف ضربات GT چرخاندند زیرا تلاش جمعی بولینگ باعث شد CSK کاسه GT را برای 157 شکست دهد و به دهمین فینال IPL خود راه یابد.

ام اس دونی در پستی گفت: “شما ویکت را می بینید، شرایط را می بینید و بر اساس آن، به تنظیم زمین ادامه می دهید. من می توانم کاپیتان بسیار آزاردهنده ای باشم زیرا هر بار یک یا دو فوتی را به اینجا و آنجا جابه جا می کنم.” -ارائه مسابقه

“بازیکن باید مراقب من باشد. تصور کنید که شما در حال میدان دادن هستید و هر دو یا سه توپ، من اینطور می گویم، “باشه دو فوت سمت راست شما، سه فوت به سمت چپ شما.” این می تواند آزاردهنده باشد. من همیشه می گویم که به احساس درونی خود ایمان دارم، ویکت، خط را می بینم، آنچه واقعاً اتفاق می افتد و اغلب اوقات نتیجه می دهد. تنها درخواستی که از زمین بازان می کنم این است که “مراقب باش” در مورد من، اگر شما یک شکار را رها کنید، هیچ واکنشی نخواهید داشت، اما فقط مراقب من باشید.”

از MS Dhoni پرسیده شد که آیا سال آینده پس از پیروزی در آخرین بازی فصل خود در Chepauk و هدایت CSK به فینال IPL، به چنای بازخواهد گشت. او نسبت به این موضوع متعهد نشد و اظهار داشت که هجده ماه دیگر برای تصمیم گیری فرصت دارد، اما اعتراف کرد که این تصمیم “تلفات سنگینی” بر او وارد کرده است.

دونی پس از پیروزی CSK مقابل گجرات تایتانز در مقدماتی 1 گفت: “نمی دانم، من هشت تا نه ماه فرصت دارم تا تصمیم بگیرم، حراج کوچک ممکن است حدود دسامبر باشد، پس چرا همین الان این سردرد را تحمل کنم؟ من زمان کافی برای تصمیم گیری دارم.” .

Dhoni در تمام فصل دچار مشکل زانو بوده است و پس از آخرین بازی لیگ CSK با بریس دیده شد. در حالی که او یک بازی را از دست نداده است، او برای دویدن بین ویکت ها مشکل داشته است.

“من همیشه برای CSK حاضر خواهم بود، چه در فرم بازی باشد و چه در جایی بیرون نشسته… من واقعاً نمی دانم. صادقانه بگویم، این کار ضرر زیادی می برد. من به معنای واقعی کلمه چهار ماه است که از خانه خارج شده ام. ژانویه. 31 زمانی بود که از خانه بیرون آمدم، کارم را تمام کردم و از 2 یا 3 مارس شروع به تمرین کردم. خیلی طول می کشد، اما زمان کافی برای تصمیم گیری دارم.”

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله