برای «ریاضیدان» سوریا، حتی آسمان هم حد نیست: S Sreesanth

هندی های بمبئی اولین تیم در تاریخ IPL بودند که با موفقیت بیش از 200 هدف را در بازی های متوالی تعقیب کردند. تیم تحت رهبری روهیت شارما راجستان رویالز را در خانه با تعقیب 213 شکست داد و تعقیب دوی 215 مقابل پنجاب کینگز در موهالی را به طرز مضحکی آسان کرد. ایشان کیشان و سوریاکومار یاداو، قهرمانان پنج‌گانه، که نیم قرن از تکیه‌گاه‌های توپ‌زنی هندی‌شان تاول زده بودند، پادشاهان پنجاب را شکست دادند. MI هشدار خطر را برای تیم های مخالف ارسال کرد، یعنی ما را به خطر خودت راحت کن.

سوریاکومار یاداو، بازیکن ستاره MI، به انجام کارهای سوریا علیه پادشاهان پنجاب ادامه داد و با ضربات 360 درجه خود تماشاگران را سرگرم کرد.

S Sreesanth، بازیکن سابق کریکت هند، با تمجید از خمیر شماره 1 T20I در جهان، SKY را به دلیل توانایی خود در یافتن شکاف ها، ریاضیدان نامید.

Sreesanth در صحبت در Cricket Live Star Sports گفت: “SKY فقط یک خمیر نیست، او یک ریاضیدان است. روشی که او خود را حمل می کند بسیار عالی است. او مانند ریاضیدانی که از قطب نما و نقاله بر روی کاغذ استفاده می کند، میدان را تشریح می کند. او این محاسبات را به خوبی در ذهن تیز خود انجام می دهد و از ابعاد زمین، سرعت توپ زنی و غیره استفاده کامل می کند. او به معنای واقعی کلمه دقیقاً می داند که بازیکن در کجا و کجا شکاف ها هستند. او بسیار دقیق است. آنها می گویند “آسمان” حد است، اما برای ثریا، حتی آسمان هم حد نیست.”

Sreesanth در ادامه افزود که MI به مسیر برنده بازگشته است و جلوگیری از غلتیدن غارنورد آنها در IPL 2023 دشوار خواهد بود.

Sreesanth در صحبت در Cricket Live Star Sports گفت: “وقتی سرخپوستان بمبئی طعم پیروزی را بچشند، هیچ مانعی برای آنها وجود ندارد. آنها سابقه طولانی موفقیت دارند. آنها این کار را در گذشته انجام داده اند و می توانند آن را تکرار کنند.”

تام مودی، بازیکن سابق کریکت استرالیا نیز سرخپوستان بمبئی را به دلیل دویدن های موفق پشت سر هم در IPL 2023 و رویکرد بی باکانه ای که ابداع کردند، تحسین کرد. مودی اظهار داشت که بازگشت ایشان کیشان نشانه خوبی برای MI است.

مودی در صحبت با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “هندی های بمبئی ترکیب بسیار قوی ای دارند و این نقطه قوت آنهاست. آنها یک طرف نترس در تعقیب و گریز هستند و دارند آن را ثابت می کنند. تنها قطعه از دست رفته در ضربات خود را نشان می دهد. ایشان کیشان بود و شکل گیری او یک تقویت بزرگ برای MI است.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله