برایان لارا هیچ دلیلی نمی بیند که چرا سوریاکومار یداو در تیم هند نیست


برایان لارا ، کاپیتان سابق وست ایندیز ، احساس می کند “قابل اعتمادترین بازیکن” بمبئی هند ، سوریاکومار یداو برای تور استرالیا که از روز جمعه آغاز می شود ، در ترکیب هند قرار می گرفت. سوریاکومار در 77 مسابقه درجه یک 5،326 دویدن را با میانگین 44.01 امتیاز به ثمر رسانده در حالی که از 165 بازی T20s 3،492 دویدن را با میانگین 32.33 به دست آورده است. خفاش راست دست در سیزدهمین دوره لیگ برتر هند (IPL) رویایی رویایی داشت زیرا در حیوان پنجم قهرمانی هند بمبئی نقش حیاتی داشت.

اخبار

سوریاکومار مانند دیواری ایستاده بود که در شماره 3 برای سرخپوستان بمبئی قرار گرفته است. او در 16 مسابقه 480 دوش چشمگیر در 145.01 به ثمر رساند اما این بازیکن 30 ساله در تور طولانی چند قالب جایی در تیم هند پیدا نکرد.

لارا از خفاش راست دست به خاطر توانایی خفاش تحت فشار تمجید کرد و هیچ ابایی در گفتن اینکه “بازیکن کلاس” باید در ترکیب هند باشد ، نداشت.

“بله ، قطعاً. او یک بازیکن کلاس است. من فقط به بازیکنانی که نمره دویدن دارند نگاه نمی کنم ، من به تکنیک آنها ، توانایی های تحت فشار ، موقعیت هایی که آنها می زنند نگاه می کنم و برای من ، Suryakumar Yadav چنین کار شگفت انگیزی انجام داده است لاما هنگام سخنرانی در برنامه Cricket Connected گفت:

“فقط بخاطر داشته باشید ، شماره 3 خفاش شما ، به غیر از افتتاحیه کنندگان ، شماره 3 خفاش در هر تیم کریکت به طور معمول بهترین بازیکن شما ، قابل اعتمادترین بازیکن شما است. و برای من ، او این کار را برای سرخپوستان بمبئی داشته است و من هیچ به همین دلیل ، با دیدن تیم ، او نمی تواند بخشی از آن باشد. “

تبلیغ شده

در همین حال ، تیم هند همزمان با توپ سفید و قرمز در سیدنی تمرین می کند.

هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I به مصاف یکدیگر می روند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند. اولین ODI جمعه در سیدنی کریکت زمین برگزار می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله