بحرین GP: لوئیس همیلتون تمرین “دو تاپ” بحرین ، سقوط الکس آلبون را انجام می دهد


لوئیس همیلتون پس از کسب هفتمین قهرمانی رانندگان با رکورد مساوی ، در حالی که روز جمعه تمرین “دو برتری” برای مرسدس را در بحرین به اتمام رساند ، هیچ نشانه ای از آرامش نداشت. بریتانیایی 35 ساله ، که در تمرین افتتاحیه صبح روز گرندپری سریع ترین بازیکن بود ، در جلسه دوم که دو بار با پرچم قرمز برگزار شد ، از رقبای خود پیشی گرفت و بار دیگر به مقام اول رسید. همیلتون در پیست بین المللی بحرین در ساخیر در یک دقیقه و 28.971 ثانیه بهترین دور را پشت سر گذاشت و از نزدیکترین رقیب ماکس ورستاپن از ردبول پیشی گرفت.

اخبار

هم تیمی مرسدس وی ، والتری بوتاس ، از سرخیو پرز از ریسینگ پوینت ، دانیل ریکیاردو از رنو و پیر گسی از آلفا تاوری ، سوم بود.

لاندو نوریس قبل از لنس استرول در مسابقه دوم ، دانیل کویت در آلفا تاوری دوم و الکس آلبون بی شانس ، که برای حفظ صندلی خود در ردبول می جنگد ، برای مک لارن هفتم شد ، اما به شدت تصادف کرد و ماشین او را خراب کرد.

بعد از باران نم نم باران در هنگام تمرین صبحگاهی ، جلسه دوم نورافکن در شرایط بسیار گرم و خشک با چندین راننده ، از جمله همیلتون ، برای آزمایش تایرهای Pirelli ،

سانز به زودی در ساعت 1: 30 قرار گرفت تا بارها را پشت سر بگذارد و رایکونن و سپس ورستاپن به دنبال او به سر می بردند ، و او با برخی از پیام های پرتاب به پیت وال ردبول سرگرم کننده بود.

“چه کسی در مقابل من است؟” او پرسید. “او بسیار زیبا می رود.”

هیچ پاسخی برای پخش وجود نداشت ، اما “پیکان سیاه” که توسط “همیلتون” رانده می شد ، روی لاستیک های فرسوده می لغزد.

این ضرب و شتم سبک قلب خیلی زود ناگهان قطع شد که آلبون به شدت در گوشه آخر ، چرخش 14 سقوط کرد و باعث پرچم زدن جلسه شد.

راننده تایلندی متولد لندن کاملاً فرار کرد و به نظر می رسید هیچ چسبندگی ندارد زیرا ماشین ردبول او قبل از اینکه به داخل موانع برود ، از یک تکه شن و ماسه غبارآلود عبور می کند.

در سمت راست اتومبیل به دلیل آسیب دیدگی شدید هر دو چرخ آسیب دیده و فقط توسط اتصالات ایمنی نگه داشته شده است. به نظر می رسید که او ممکن است به شاسی و گیربکس آسیب رسانده باشد ، بنابراین ممکن است بیش از 600،000 یورو صورتحساب تعمیرات را به تیم خود تحویل دهد.

برای آلبون ، این یک تصادف اعتماد به نفس خرد کننده بود زیرا او به او پیشنهاد داد صندلی خود را برای فصل آینده حفظ کند ، زیرا تیم به او گفته بود “بازی خود را بالا بکشد”.

جلسه پس از 12 دقیقه از سر گرفته شد ، اما تقریباً بلافاصله دوباره متوقف شد ، زیرا یک سگ فرار کرد و از آن مسیر عبور کرد. پرچم های قرمز دوباره بیرون آمد.

تبلیغ شده

قبل از شروع مجدد اقدام ، وتل در رادیو تیم با گرفتن چیزی از حالت پایان دوره گفت: “اگر می دانستم که به ما اجازه سگ داده می شود ، من هم خودم را آورده بودم.”

در حالی که 12 دقیقه باقی مانده بود ، همیلتون با یک دور در دقیقه 1: 28.971 توانست جایگاه نخست این جلسه را بدست آورد ، این یک سرعت سریع است که ماهیت رقابتی او را تأیید می کند

مباحث ذکر شده در این مقاله