بحرین GP: لوئیس همیلتون با شکست رکورددار در بحرین به میدان می رود


لوئیس همیلتون که هفت بار قهرمان جدید شده است ، روز شنبه با یک رکورد شکنی بی عیب و نقص در روز شنبه به دلیل تسلط مرسدس بر روی مسابقات مقدماتی نورافکن ، ادعا کرد که در مسابقات جایزه بزرگ یکشنبه بحرین جایگاه قطبی را به دست آورد. این بازیکن 35 ساله بریتانیایی در یک دقیقه و 27.264 ثانیه یک دور رکورددار را به خود اختصاص داد تا 0.289 ثانیه از هم تیمی “تیرهای سیاه” خود ، والتری بوتاس ، پیشی بگیرد ، این زوج یازدهمین پاس گل در ردیف جلو این فصل را به دست آورد. این 98 موقعیت قطب شغلی همیلتون با رکورد بود و تسلط و سرعت رانندگی او تأیید وضعیت وی به عنوان مرد برجسته ای بود که در مدار بین المللی بحرین از ساخیر شکست داد.

اخبار

در حالی که دو مسابقه باقی مانده است ، همیلتون می تواند در رقابت نهایی به 100 موقعیت قطبی قابل توجه برسد در حالی که او همچنین به دنبال افزایش مجموع پیروزی های خود از 10 به 13 پیروزی برابر با رکورد است.

ماکس ورستاپن از هم تیمی خود در ردبول ، الکس آلبون ، سوم بود که روز شنبه در یک ماشین ساخته شده با یک شاسی جدید پس از تصادف سنگین در تمرین دوم جمعه ، بهبود چشمگیری یافت.

سرخیو پرز پنجم برای ریسینگ پوینت پیش از جفت رنو دانیل ریکیاردو و استبان اوکون با پیر گسیلی هشتم آلفا تاوری.

لاندو نوریس در مک آلفارن و دانیل کویت در مقام دهم در آلفا تاوری دوم شد.

همیلتون گفت: “من فکر می کنم با کمی فشار ، این یک رها کردن بود که باید آنطور رانندگی کنی.”

“من به طور طبیعی در لبه پاره پاره هستم و این تلاش برای یافتن آن تعادل کامل و از بین بردن آن است.

“این دور خوب شروع شد ، اما در پیچ 1 کمی زمان از دست رفت – و در پیچ 6 من می توانستم کمی بهتر باشم. در غیر این صورت ، این یک دور بسیار تمیز بود ، بنابراین من واقعا از آن راضی بودم.”

بوتاس گفت: “این احساس خوبی بود – و این مسئله است! شما احساس می کنید همه چیز را از ماشین استخراج می کنید ، بنابراین این گیج کننده ترین قسمت است. اینجا و آنجا چیزهای کوچک است ، نه یک گوشه روشن.”

ورستاپن همچنین احساس کرد دامن او رضایت بخش است ، اگر کاملاً خوب نباشد.

تبلیغ شده

“این بسیار خوب بود ، فقط در گوشه سرعت کم فاقد قدرت گرفتن عقب بود ، اما در کل مقدماتی مناسب است.

“بیایید ببینیم که چگونه مسابقه می یابیم زیرا لاستیک بسیار سخت است ، اما من فکر می کنم ما برای آن آماده شده ایم. مرسدس امروز سرعت خود را افزایش داد.”

مباحث ذکر شده در این مقاله