“ببخش؟ بگیر؟”: به قول خود ویرات کهلی، LSG به RCB ارسال می کند

IPL 2023 مطمئناً به خاطر رقابت بین لاکنو سوپر جاینتز و رویال چلنجرز بنگلور در خاطره خواهد ماند. پس از درگیر شدن در یک دعوای درون زمینی در طول بازی آنها در مرحله لیگ، در اوایل این ماه، فعالیت های زیادی در رسانه های اجتماعی برای روشن نگه داشتن آتش وجود داشته است. به نظر نمی رسد این رقابت به این زودی ها متوقف شود، به خصوص پس از فعالیت اینستاگرامی نوین الحق. اما، این فقط LSG pacer نیست، بلکه فرنچایز او نیز هست که توییتش طرفداران کوهلی و RCB را برانگیخته است. تیم تحت رهبری Faf du Plessis با یک شکست شش ویکت از گجرات تایتانز روبرو شد که همچنین باعث شد آنها در بازی Eliminator مقابل LSG موفق به کسب جایگاه خود نشدند.

زمانی که رویال چلنجرز و سوپر جاینتز در تاریخ 1 مه با یکدیگر ملاقات کردند، چندین دعوای درون زمینی رخ داد. RCB batterKohli با نوین الحق، پیسر LSG، مشاجره لفظی داشت، و پس از آن، مربی تیم میزبان، گوتام گامبیر نیز با هم تبادل نظر کرد. ویرات.

پس از این مشاجره شدید، RCB ویدئویی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته بود که در آن کوهلی در حالی که پیروزی حماسی تیمش را جشن می گرفت، به نظر می رسید.

“این یک برد شیرین است پسران، برد شیرین، بیایید برویم!”، این ویدیو با یک کهلی پمپاژ شده شروع می شود که این کلمه را اینگونه انجام می دهیم. چند ثانیه بعد از این ویدیو، صداپیشگی RCB شنیده شد که می گفت: “اگر می توانید آن را بدهید، باید آن را بگیرید. در غیر این صورت، آن را ندهید.”

اکنون، پس از حذف RCB از مسابقات، LSG همان کلماتی را که کوهلی به کار می برد در حالی که حق امتیاز خود را اخراج می کرد، استفاده کرد. LSG در توییتی نوشت: “ببخش؟ بگیرش؟ بگذار آن را ترک کنیم. خوب جنگیدیم، @RCBTweets. فصل بعد شما را می بینیم.”

صحبت در مورد آخرین مسابقه RCB، پس از اینکه کوهلی یک توپ 61-101 در RCB’s 197 برای پنج به ثمر رساند، بهترین تلاش آن روز به نظر می رسید، اما گیل که در 10 سال آینده مشعل دار ضربات هندی خواهد بود، نشان داد که او بهتر از بهترین

کاری که کوهلی به خوبی انجام داد، گیل بهتر انجام داد زیرا 104 توپ شکست ناپذیر او در 52 توپ باعث شد تا تیتان ها به راحتی هدف را تعقیب کنند. مانند کاپیتان سابق هند کوهلی، این دومین صد متوالی گیل بود.

بنابراین تایتانز رقابت‌های لیگ را با 20 امتیاز به پایان رساند در حالی که CSK با 17 امتیاز بالاتر از لاکنو سوپر جاینتز به دلیل نرخ خالص بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. سرخپوستان بمبئی پس از پیروزی 8 ویکتی خود مقابل SRH، با 16 امتیاز به جمع چهار تیم پایانی بازگشتند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله