با یک “تک کلیه” موفق بود: آنجو بابی جورج ، المپیکی ، افشاگری خیره کننده ای می کند


آنجو بابی جورج ، المپیکی ، که در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهانی 2003 در پاریس مدال برنز تاریخی را بدست آورد ، روز دوشنبه گفت که موفقیت کسب کرد و با یک کلیه به قله رسید. در یک توییت ، ورزشکار آس ، دارنده مدال طلا در فینال دو و میدانی جهانی IAAF (موناکو ، 2005) ، گفت که او محدودیت های زیادی دارد ، از جمله حتی به یک مسکن نیز حساسیت دارد ، اما هنوز هم موفق شد. “باور کنید یا نکنید ، من یکی از خوش شانس ها هستم ، در میان تعداد معدودی که با یک کلیه ، به آلرژی حتی با یک داروی مسکن ، با یک پای مرده برخاستن به سطح جهانی رسیده اند … بسیاری از محدودیت ها … هنوز هم باعث شده است. ما جادوی مربی یا استعداد او را صدا می کنیم. “

اخبار

حرفه او با مربیگری شوهر رابرت بابی جورج شکوفا شد. وزیر ورزش اتحادیه ، كیرن ریجیجو در پاسخ به توییت خود گفت كه او با تلاش ، سخت گیری و قاطعیت خود لورها را به هند آورد.

“Anju ، این سخت کوشی ، سخت گیری و عزم شما برای آوردن لورهای هند است که توسط مربیان فداکار و کل تیم پشتیبانی فنی پشتیبانی می شود. ما بسیار افتخار می کنیم که شما تنها هندی هستید که تاکنون موفق به کسب مدال در مسابقات قهرمانی دو و میدانی جهان شده اید! ” وزیر در پاسخ به توییت خود گفت.

فدراسیون دو و میدانی هند گفت: به عنوان تنها مدال آور هند در مسابقات جهانی IAAF (پاریس ، 2003) ، دارنده مدال طلا در فینال دو و میدانی جهانی IAAF (موناکو ، 2005) و یک بازیگر کاملاً ثابت در طول زندگی شگفت انگیز خود ، Anju در میان کشور است الهام بخش ترین ستاره های دو و میدانی.

تبلیغ شده

وی در بازی های المپیک 2004 آتن با بهترین جهش 6.83 متر ششم شد اما در سال 2007 به مقام پنجم رسید که ماریون جونز از ایالات متحده آمریکا به دلیل تخلف دوپینگ صلاحیت شد.

“مدال طلای او در بازیهای آسیایی بوسان در سال 2002 با پرش 6.53 متر نشانگر اوضاع بعدی دو سال آینده بود. از جهش 5.98 متری در سال 1996 ، صعود او بسیار دلگرم کننده بود اما کمی قبل راکد شد. شکوفائی تحت مربیگری شوهر رابرت بابی جورج ، “فدراسیون گفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله