با کمک Ravindra Jadeja، MS Dhoni به طور یکپارچه اخراج KKR Batter را طراحی می کند. تماشا کردن

مسلماً بزرگترین تاکتیکیست کریکتینگ تا کنون، MS Dhoni نامی است که به عنوان کاپیتان در نوار 22 یاردی احترام زیادی به دست آورده است. این فقط توانایی او برای به دست آوردن بهترین بازیکنان نیست، بلکه درک او از موقعیت های بازی است که او را تبدیل به بازیکن کریکت کرده است. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR)، دونی هوش درخشان خود را در کاپیتانی نشان داد و با موفقیت نقشه اخراج نارایان جگادیسان با هم تیمی اش توشار دشپنده را طراحی کرد.

این دومین توپ اوور دوم بود، و دونی تصمیم گرفت زمین خود را به هم بزند و راویندرا جادجا، بدون تردید بهترین بازیکن زمین، را در نقطه عقب عمیق قرار دهد. Jagadeesan برای یک ضربه بزرگ رفت و یک لبه ضخیم بیرونی حلقه توپ را در منطقه ای که Jadeja قرار داده بود دید.

مرد همه کاره قبل از شیرجه زدن برای گرفتن صید یک سرعت دوید و خمیر KKR را فرستاد. پس از اخراج، دشپنده بلافاصله به دونی نگاه کرد و نقشه ای را که طراحی کرده بود به او نسبت داد. فیلم اخراج را می توانید اینجا ببینید…

در مورد این مسابقه، سوپر کینگ ها با کسب یک برد راحت در 49 ران به صدر جدول رده بندی لیگ برتر هند (IPL) 2023 صعود کردند. دونی در مورد عملکرد تیمش بعد از بازی اعتراف کرد که واحد بولینگ کامل او در حال حاضر کار خوبی انجام می دهد.

“بولرهای سریع کار خود را انجام می دهند، همچنین اسپینرها در وسط. ویکت از یک طرف کوتاه بود، بنابراین ما باید ویکت های اولیه را می گرفتیم و فشار را حفظ می کردیم. آنها ضربات قدرت زیادی دارند، بنابراین ما باید به آنها احترام می گذاشتیم. مخالفت. من یک بنیاد واضح دارم، اگر کسی مجروح شود نمی تواند کاری انجام دهد. شما فقط حرکت کنید و به جوانان انگیزه دهید تا اجرا کنند. ما خوش شانس بوده ایم که همه بچه هایی که وارد می شوند، اجرا می کنند.”

ضونی در پاسخ به سوالی درباره احیای رهانه، بازیکن برتر مسابقه، گفت: زمانی که به او اجازه می دهیم به همان شکلی که ضربه می زند، به پتانسیل یک نفر پی می بریم. ما به او آزادی می دهیم، بهترین موقعیت را به او می دهیم. در یک تیم. در محیط، کسی باید موقعیت خود را فدا کند تا به بقیه اجازه دهد راحت‌تر باشند و به تیم اجازه دهد تا موفق شود.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله