با مقایسه MS Dhoni، هاربهاجان سینگ تیم هند را برای ستاره IPL درخواست می کند

عکس فایل MS Dhoni و Harbhajan Singh© BCCI/Sportzpics

فینالیست های سال گذشته، راجستان رویالز یک بدرقه به یاد ماندنی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز انجام دادند و دومین باخت متوالی خود را در خانه رقم زدند. این کاپیتان آنها سانجو سامسون بود که از جلو رهبری کرد و یک توپ 32 توپ 60 را به ثمر رساند تا پایه و اساس یک فرار دشوار را ایجاد کند که توسط شیمرون هتمایر به پایان رسید. هاربهاجان سینگ، اسپینر سابق هندی که از سامسون تمجید می کند، او را با کسی جز MS Dhoni بزرگ مقایسه می کند، در حالی که از او برای بازی منظم در تیم ملی کریکت هند دفاع می کند.

“ما ضربه کاپیتان دیگری از سانجو را دیده ایم. من در گذشته گفته ام و هنوز هم معتقدم که او باید در تیم ملی هند (در فرمت توپ سفید) بازیکن ثابتی باشد. می داند چگونه فشار را جذب کند و بازیکنی با اراده است. او به توانایی های خود مانند ام اس دونی ایمان دارد.”

در حین دفاع از یک هدف 178، گجرات تایتانز بهترین شروع ممکن را در اینینگ دوم داشت زیرا کاپیتان هاردیک پاندیا و محمد شامی دو نفر مرگبار یاشاسوی جیسوال را رد کردند و جاس باتلر با امتیازهای 1(7) و 0 به پاویون بازگشتند. (5) به ترتیب.

دودوت پادیکال و سانجو سامسون وارد شدند تا کشتی در حال غرق شدن راجستان را ثابت کنند. سانجو سامسون از یک سمت شروع به شتاب گرفتن کرد در حالی که پادیکال روی چرخش ضربه تمرکز کرد. اما رشید خان با تجربه‌اش وارد میدان شد تا شراکت را شکست دهد زیرا پادیکال در نهایت ویکت خود را با امتیاز 26(25) در 8.3 اور از دست داد.

رایان پاراگ برای حمایت از سانجو وارد زمین شد، اما رشید خان در حال و هوای آن نبود که به راجستان فرصتی برای بازگشت به او بدهد. پاراگ با امتیاز 5 (7) به غرفه بازگشت.

کاپیتان راجستان همچنان طبق میل خود به بازی ادامه داد و باعث شد تا بول داران GT با آهنگ او برقصند. شیمرون هتمایر و سانجو سامسون راجستان را به بازی بازگرداندند، در حالی که اولی شکست ناپذیر باقی ماند زیرا رویالز تعقیب را با 4 توپ خالی به پایان رساند.

با ورودی های ANI

موضوعات ذکر شده در این مقاله