با دستکش، پرتاب استثنایی سانجو سامسون برای فرار از نیکلاس پوران. تماشا کردن

سانجو سامسون نیکلاس پوران را در امتیاز بیستم شکست داد© توییتر

سانجو سامسون بدون شک یکی از ترسناک ترین ضربات در کوتاه ترین فرمت، با قهرمانی های خود با خفاش در طول سال ها، قلب بسیاری از طرفداران را به دست آورده است. با این حال، جنبه ای از بازی او که زیاد در مورد آن صحبت نمی شود، نگه داشتن دروازه است. در بازی لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین راجستان رویالز (RR) و لاکنو سوپر جاینتز (LSG)، سامسون در حالی که دستکش های خود را در دست داشت برای اخراج نیکلاس پوران یک فرار خیره کننده اجرا کرد. این تلاش باعث شد که او تمجیدهای زیادی را از طرفداران دریافت کند.

پرتاب توپ با دستکش از سخت ترین وظایف یک دروازه بان است. با این حال، سانجو علیرغم پوشیدن دستکش های نگهدارنده دروازه، در حالی که پوران سعی می کرد در آخرین اوور اینینگ، دزدکی بدود، ضربه ای به چشم گاوها زد.

در اینجا ویدئوی فرار سامسون از نیکلاس پوران آمده است:

در مورد مسابقه، مارکوس استوینیس و آوش خان پنج ویکت را بین آنها تقسیم کردند، در حالی که لاکنو سوپر کینگز با 154 دفاع توانست راجستان رویالز را با 10 ران در لیگ برتر هند در روز چهارشنبه شکست دهد.

کایل مایرز، مهاجم بزرگ هند وست، با 51 گل برتری را به ثمر رساند و استوینیس در مجموع لاکنو، 21 گل را در زمین بازی سخت در جیپور به ثمر رساند.

استوینیس سپس دو ویکت کلیدی یاشاسوی جیسوال (44) و جوس باتلر (40) را از آن خود کرد. اوش سریع ارقام 3-25 را برگرداند.

با 19 مورد نیاز در آخرین اوور، آوش آرامش خود را حفظ کرد تا دو ضربه بزند و راجستان را به 144-6 محدود کند.

راجستان با هشت امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

با ورودی های AFP

موضوعات ذکر شده در این مقاله