“با او، من هرگز برنده جایزه بازی جوانمردانه نخواهم شد”: MS Dhoni Trolls CSK Star

MS Dhoni با Ambati Rayudu و Ravindra Jadeja© BCCI/Sportzpics

به محض اینکه لیگ برتر هند (IPL) 2023 با پیروزی چنای سوپر کینگز به پایان رسید، ضربان قلب هواداران با این احتمال افزایش یافت که MS Dhoni اعلامیه بزرگی را در مورد آینده خود انجام دهد. تالا تصمیم گرفت که هنوز با این بازی خداحافظی نکند و برای بازی یک فصل دیگر سخت تمرین کند. در یک گفتگوی سرگرم کننده و در عین حال احساسی با هارشا بوگل پس از پیروزی مقابل گجرات تایتانز در فینال، دونی همچنین آمباتی رایودو کهنه کار را ترول کرد و گفت که هرگز با او در یک تیم جایزه Fairplay را نخواهد گرفت.

قبل از شروع فینال برنامه ریزی شده در روز یکشنبه، رایودو اعلام کرده بود که پس از پایان فینال بازنشسته می شود، در حالی که این بار امکان “دور برگردان” وجود ندارد. هنگامی که CSK عنوان قهرمانی را به دست آورد، این بازیکن کهنه کار اشک در چشمانش جاری شد.

Dhoni در مراسم معرفی پس از بازی گفت که رایودو شخصیتی مشابه اوست که زیاد از تلفن استفاده نمی کند. اما با حضور او در تیم، کاپیتان CSK هرگز نمی تواند “جایزه فیرپلی” را نیز کسب کند.

“نکته ویژه در مورد رایودو این است که او همیشه 100% خود را در زمان حضور در زمین خود ارائه می دهد. اما با حضور او در تیم، من هرگز جایزه فیرپلی را نخواهم گرفت. او همیشه می خواهد کمک کند و بازیکن کریکت فوق العاده ای بوده است. از زمان تورهای هند A مدت زیادی است که با او بازی کرده ام.

“او بازیکنی است که می تواند به یک اندازه اسپین و سرعت بازی کند. این واقعاً چیز خاصی است. من احساس کردم که او واقعاً کار خاصی انجام خواهد داد، من واقعاً برای او خوشحالم. این بازی یکی از بازی هایی خواهد بود که او به یاد می آورد، او نیز مانند من است – نه کسی که اغلب از تلفن استفاده می کند. آنچه مهم است این است که او حرفه ای فوق العاده داشته است و امیدوارم از مرحله بعدی زندگی خود لذت ببرد.”

این پنجمین عنوان IPL در دوران حرفه ای MS Dhoni بود که همه آنها را با چنای سوپر کینگز به دست آورد. اما برای رایودو، این ششمین عنوان IPL بود که با رکورد روهیت شارما برابری کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله