بایرلورکوزن در آستانه دیدار رم در لیگ اروپا توسط اشتوتگارت برگزار شد

بایرلورکوزن در آستانه دیدار رم در لیگ اروپا توسط اشتوتگارت برگزار شد

بوندسلیگا: بایر لورکوزن در سه مورد گذشته خود دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.© توییتر

بایرلورکوزن روز یکشنبه در اشتوتگارت به تساوی 1-1 دست یافت، درست چند روز پیش از دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم. لورکوزن در بازی رفت رم با نتیجه 1-0 شکست خورد و روز پنجشنبه میزبان رم ژوزه مورینیو، دارنده لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود. در اشتوتگارت، هر دو طرف در نیمه دوم ضربات پنالتی را انجام دادند. سرهو گیراسی، مهاجم میزبان، قبل از اینکه اگزکیل پالاسیو، برنده جام جهانی آرژانتینی، گل را به تساوی بکشاند، دروازه را باز کرد. لورکوزن 14 بازی بدون شکست را تحت هدایت ژابی آلونسو پشت سر گذاشته بود، اما اکنون در 3 بازی قبلی خود دو شکست و یک تساوی کسب کرده است.

پس از یک نیمه اول بدون گل و ریسک گریز، اشتوتگارت در مدت کوتاهی در مصراع دوم پیش افتاد، گویراسی با ضربه ای زیبا به سبک پاننکا از روی نقطه، پس از اینکه پالاسیوس خطای واتارو اندو را در محوطه جریمه انجام داد، سر خورد.

تیم میهمان به سرعت با یک پنالتی از خود پاسخ داد، پالسیوس اشتباه قبلی خود را جبران کرد و پس از برخورد دروازه بان فابیان بردلو با ادموند تاپسوبا، تبدیل به گل شد.

Josha Vagnoman از اشتوتگارت تنها یک دقیقه بعد فرصتی داشت تا تیم میزبان را پیش بیاندازد، اما او با ضربه سر با دروازه خالی به بیرون رفت.

این تساوی، قهرمان سال 2006، اشتوتگارت را در مکان های سقوط خودکار، دو امتیاز از امنیت و دو بازی باقی مانده، باقی می گذارد.

لورکوزن دور را در رده هفتم با تفاضل گل به پایان رساند و در رده ششم به لیگ کنفرانس اروپا راه یافت.

در بازی آخر یکشنبه، RB Laipzig می تواند با پیروزی در خانه مقابل وردربرمن، از یونیون برلین عبور کند و به رده سوم برسد.

لایپزیگ در پنج فصل از شش فصل حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته است، اما روز شنبه با یک دیدار دشوار خارج از خانه برابر بایرن مونیخ، صدرنشین لیگ، روبرو خواهد شد.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله