“باید وجود داشته باشد…”: برداشت عظیم سونیل گاواسکار از سرخپوستان بمبئی

هندی‌های بمبئی، که اغلب به‌عنوان دیرشکفته‌ها در IPL شناخته می‌شوند، اولین برد خود در این فصل را با شکست دهلی کپیتالز در حیاط خلوت دومی به دست آوردند. تیم تحت رهبری روهیت شارما اکنون به دنبال ادامه حرکت پیروزی است اما آنها با حریف سختی در KKR روبرو هستند. سونیل گاواسکار، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که دیدن نحوه عملکرد سرخپوستان بمبئی در خانه جالب خواهد بود، زیرا به نظر می رسید کد برنده این فصل را شکسته اند.

سونیل گاواسکار که در برنامه Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “مسابقه پیش رو برای بمبئی بسیار جالب خواهد بود، زیرا پس از شکستن روند طولانی شکست، باید تغییری در طرز فکر تیم بمبئی ایجاد شده باشد و اکنون این تغییر خواهد شد. جالب است که ببینیم آنها چه نوع بازی را برای حفظ روند پیروزی خود نشان می دهند.”

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، که در گذشته بخشی از تیم KKR بوده است، از نحوه عملکرد نیتیش رانا با خفاش و نحوه هدایت آنها به عنوان کاپیتان تیم تحت تأثیر قرار گرفته است.

هاربهاجان سینگ در گفتگو با کریکت لایو استار اسپورت گفت: “نیتیش رانا در دو بازی اخیر KKR را از جلو رهبری کرده است. زمان بندی او بی نقص بوده است، او به راحتی به اسپینرها و پیسرها حمله می کند. او خوب ضربه می زند و حتی کاپیتانی می کند. درخشان حرکت می کند.”

در بازی‌های روز سوپر شنبه، لاکنو سوپر جاینتز در خانه به پنجاب کینگز باخت، اما بزرگترین نکته مثبت برای این تیم، نحوه ضربه زدن کاپیتان آنها به کی‌ال راهول بود. عرفان پاتان، بازیکن سابق کریکت هند معتقد است که اعتماد به نفس پنجاه نفر اول در IPL 2023 باعث افزایش اعتماد به نفس راهول خواهد شد و این یک خبر بزرگ برای طرفداران LSG است.

عرفان پاتان که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “روی شدن کی ال راهول خبر خوبی برای لاکنو است. این به این تیم اعتماد به نفس می دهد. اگر خفاش راهول صحبت کند، این تیم امتیاز خوبی به دست خواهد آورد. و او کیفیتی دارد. بول‌بازانی که می‌توانند از مجموع بازی‌های Lucknow Super Giants دفاع کنند.”

در اولین بازی دو سر در روز شنبه، ویرات کوهلی، بازیکن اصلی تیم RCB، سومین بازی پنجاه خود در این فصل را به ثمر رساند و میتالی راج، بازیکن سابق کریکت هند، معتقد است ضربه کوهلی به سایر بازیکنان تیم الهام می‌دهد تا عملکرد خوبی داشته باشند.

میتالی راج در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “تحرک بازکننده برای تیم در T20 ها مهم است و ویرات دقیقاً این کار را در برابر دهلی کپیتالز انجام داد. ویرات علیه بولینگ هایی که با سرعت 140/150 کیلومتر در ساعت بولینگ می کنند، اتهام می زند. او نرخ ضربه‌ای که او در وسط گل می‌زند، به بقیه ضربه‌زنان اعتماد به نفس می‌دهد تا وقتی وارد بازی می‌شوند، خوب کار کنند.”

موضوعات ذکر شده در این مقاله