“باید شفافیت وجود داشته باشد”: ستاره سابق هند از NCA به دلیل آسیب دیدگی جاسپیت بومراح انتقاد کرد

Jasprit Bumrah در حال بازی برای تیم کریکت هند© AFP

محمد کایف، بازیکن سابق تیم کریکت هند، نگرانی خود را نسبت به مسیر بهبودی جاسپیت بومرا به دنبال نگرانی‌های مصدومیتی ابراز کرده است و آکادمی ملی کریکت به رهبری VVS Laxman (NCA) را به دلیل عدم شفافیت در مورد زمان مورد انتظارش برای بازگشت زیر سوال برده است. بومراح از سپتامبر 2022 دور از میادین بود و مصدومیت کمرش باعث شد جام آسیا و جام جهانی ODI را از دست بدهد. این بازیکن سریع در حال حاضر در حال نقاهت پس از مصدومیت است، اما هیچ چیز در مورد حضور او برای فینال مسابقات جهانی تست در برابر استرالیا در ژوئن 2023 مشخص نیست.

“من متوجه اشکالاتی در سیستم شده ام. بازیکنان در ترکیب انتخاب شده اند، و سپس قبل از مسابقه به این دلیل که کاملا آماده نبودند از بازی خارج شده اند. این اتفاق اخیراً برای بومراه افتاده است و حتی محمد شامی هم چند بار این کار را کرده است.

بنابراین مربیان NCA، فیزیوتراپ، VVS Laxman و تیمش باید از این موقعیت ها مراقبت کنند. زیرا نسبت به طرفداران کریکت که انتظار دارند روز بعد بومراه بازی کند بی انصافی است. من احساس می‌کنم این یک موضوع بسیار جدی است و مدیریت نباید آن را سهل انگاری کند.»

کایف ادامه داد که غیبت بومراه برای طرفداران کریکت غم انگیز بوده است و از NCA به همراه مدیران در مورد بازی پرتاب کننده سریع درخواست به روز رسانی قطعی کرد.

باید شفافیت وجود داشته باشد و بازیکنان قبل از اعلام آمادگی باید به درستی مورد آزمایش قرار گیرند. نباید هیچ ناحیه خاکستری باقی بماند. یک بازیکن یا مناسب است یا 10-20 روز بیشتر نیاز است. من به عنوان یک هوادار بومراه می‌خواهم بدانم او چه مصدومیتی دارد، دوران نقاهتش چقدر است و… پس باید کمی به این شفافیت رسیدگی کنند و موضوع را دقیقاً مطرح کنند.»

موضوعات ذکر شده در این مقاله