“باید بازی‌های بیشتری برد…”: منتخب سابق هند از رینکو سینگ می‌خواهد فراتر از آن 5 6 بازی برود

رینکو سینگ تا کنون 180 ران در 6 بازی با میانگین 45 به ثمر رسانده است.© AFP

رینکو سینگ، بازیکن شوالیه سواران کلکته (KKR) تاکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر هند (IPL) 2023 ظاهر شده است. خیلی ها به راحتی ضربه دیوانه وار او مقابل گجرات تایتان ها را در اوایل این ماه فراموش نمی کنند. با 29 ران مورد نیاز برای آخرین اور، رینکو برای پنج شش ضربه متوالی به یاش دیال GT Pacer ضربه زد تا بازی را برای تیمش پیروز شود. به دنبال موفقیت‌های او، چندین بازیکن فعلی و سابق کریکت پیشنهاد کرده‌اند که رینکو در آستانه فراخوانی برای هند است.

ساراندیپ سینگ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هند، در حالی که پیشنهاد می‌کند رینکو توانایی «بازی کردن برای هند» را دارد، گفت که این بازیکن 25 ساله باید ابتدا به عملکرد ثابت خود در IPL ادامه دهد.

“ببینید، او باید به عملکرد خود ادامه دهد. او برای یو پی اس خوب بازی کرده است، او بازیکن کریکت بسیار خوبی است. این فقط در مورد پنج شش بازی نیست، او باید بازی های بیشتری را برنده شود. او استعداد بازی برای هند را دارد. من بزرگ او هستم. طرفدار، نه به این دلیل که او آن پنج شش ها را زد، بلکه به این دلیل که من او را از کریکت داخلی دنبال می کردم و بسیار تحت تأثیر او قرار گرفته ام.”

رینکو تا کنون 180 ران در شش بازی با میانگین 45 به ثمر رسانده است و نرخ ضربه چشمگیر 156.52 را به خود اختصاص داده است.

ویرات کوهلی، کاپیتان سابق هند و ستاره تیم ملی هند، در طی یک تعامل اخیر در جیو سینمان، رینکو را به خاطر تلاش‌هایش تحسین کرد.

“آنچه که جوانان امروز انجام می دهند شگفت انگیز است. به این IPL نگاه کنید، من حتی نمی توانستم کارهایی را انجام دهم که این بچه های جوان انجام می دهند. همین شب دیگر، رینکو سینگ در 5 توپ آخر 5 شش ضربه می زند که شگفت انگیز است. و هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. آمدن در یک ضربه پنج ششی متوالی برای برنده شدن در یک مسابقه، منظورم این است که این چه سطحی است؟ بنابراین این انتقال در حال رخ دادن است عالی است. دیدن چنین جوانانی عالی است.” کهلی گفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله