بالاترین مشارکت سام کوران-شاهرخ خان استیچ PBKS برای ششمین ویکت در تاریخ IPL

سام کوران و شاهرخ خان ضربه‌زنان پنجاب کینگز روز جمعه با تشکیل بالاترین شراکت ویکت ششم برای تیمشان در تاریخ لیگ برتر هند (IPL) تاریخ ساز شدند. کوران-شاهرخ در جریان بازی IPL 2023 تیمش مقابل راجستان رویالز در دارمشالا به این موفقیت دست یافت. این دو در 73 ران شکست ناپذیری را برای ویکت ششم تنها در 37 توپ تشکیل دادند. آنها از KL Rahul و Harpreet Brar که در سال 2021 یک جایگاه 61 ران برای PBKS در برابر RCB تشکیل دادند، پیشی گرفتند. KL Rahul و Prabhsimran Singh همچنین در یک جایگاه 53 ران برای ویکت ششم در برابر Sunrisers حیدرآباد در اوت 2019 شرکت داشتند. همچنین در 52 ران شکست ناپذیر با اودین اسمیت برای ویکت ششم مقابل RCB در سال 2022 شرکت داشت.

پس از قرار گرفتن در ابتدا توسط RR، PBKS در 20 اور خود امتیاز 187/5 را به دست آورد. آنها در ابتدا با بولرهای RR مبارزه کردند و چهار ویکت خود را تنها برای 50 ران در 6.3 اور از دست دادند. سپس جیتش شارما (44 در 28 توپ، با سه توپ چهار و سه شش) و سام کوران یک پایه 64 ران برای ویکت پنجم دوختند تا PBKS را به بازی بازگردانند.

سپس در اورهای مرگ، کوران (49* در 31 توپ، با چهار مرز و دو توپ شش) و شاهرخ خان (41* در 23 توپ، چهار مرز و دو شش توپ) با یکدیگر متحد شدند تا نرخ اجرا را افزایش دهند و PBKS را به مجموع رقابتی رساندند. . آنها در دو اور پایانی 46 دوش به ثمر رساندند.

ناودیپ ساینی (3/40) منتخب بولرهای RR بود. ترنت بولت و آدام زامپا هر کدام یک ویکت گرفتند.

در تعقیب و گریز، از 188، RR زودهنگام جاس باتلر را برای اردک از دست داد، پنجمین فصل او. سپس Yashasvi Jaiswal (50 در 36 توپ، با هشت توپ چهار) و Devdutt Padikkal (51 در 30 توپ، با چهار مرز و سه شش شش) یک پایه 73 ران برای ویکت دوم دوختند و به RR کمک کردند تا به عقب برگردد. بعداً، کامئوهایی از شیمرون هتمایر (46 در 28 توپ، چهار مرز و سه توپ شش)، ریان پاراگ (20 در 12 توپ، با یک توپ چهار و دو شش) و دهرو ژورل (10* در چهار توپ) به آر آر کمک کردند تا آخرین بازی را به دست آورد. پیروزی بیش از تریلر با چهار ویکت.

کاگیسو رابادا (2/40) منتخب پرتاب کننده های PBKS بود. سام کوران، ناتان الیس، دیپاک چهار و آرشدیپ سینگ هر کدام یک ویکت گرفتند.

پادیکال برای پنجاه سالگی جایزه بهترین بازیکن مسابقه را دریافت کرد.

با این اوصاف RR با هفت برد و هفت باخت در رده پنجم جدول امتیازی قرار دارد. آنها در مجموع 14 امتیاز دارند. اگر رویال چلنجر بنگلور (RCB) آخرین مسابقه خود را مقابل گجرات تایتانز با اختلاف زیادی ببازد و هندی‌های بمبئی آخرین بازی خود را مقابل سان‌رایزرز حیدرآباد نیز ببازند، همچنان می‌توانند به چهار مکان برتر صعود کنند.

کمپین IPL 2023 PBKS به پایان رسیده است. آنها با شش برد و هشت باخت در رده هشتم قرار گرفتند. آنها در مجموع 12 امتیاز دارند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله