بازی های المپیک توکیو را به تأخیر انداخت تا هزینه ای بالغ بر 2.4 میلیارد دلار داشته باشد: برگزارکنندگان

بازی های المپیک توکیو را به تأخیر انداخت تا هزینه ای بالغ بر 2.4 میلیارد دلار داشته باشد: برگزارکنندگان

المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد.© خبرگزاری فرانسه


برگزارکنندگان روز جمعه گفتند ، با به تعویق انداختن بی سابقه و با اقدامات بهداشت همه گیر ، بودجه ای که قبلاً بیش از حد بزرگ شده بود ، برگزار شد ، بازی های المپیک توکیو با تاخیر در ویروس کرونا حداقل 2.4 میلیارد دلار اضافی هزینه خواهد داشت. توکیو 2020 گفت که 1.5 میلیارد دلار اضافی برای هزینه های عملیاتی مربوط به تأخیر نیاز است ، و 900 میلیون دلار دیگر برای اقدامات مقابله با ویروس کرونا برای بازی های سال آینده هزینه خواهد شد. رقم دلار با نرخ ارز 107 ین محاسبه می شود و وقتی با نرخ امروز محاسبه شود نزدیک به 2.56 میلیارد دلار است.

اخبار

توکیو 2020 اعلام کرد که این هزینه ها می تواند بیشتر افزایش یابد ، در حالی که توکیو 2020 اعلام کرد 250 میلیون دلار بودجه “غیرقانونی” برای کمک به تأمین هزینه ها آزاد می کند.

هزینه های اضافی در حالی است که برگزارکنندگان و مقامات المپیک برای ایجاد شور و شوق برای اولین بازیهای به تعویق افتاده در زمان صلح تلاش می کنند و اصرار دارند که این رویداد عظیم بین المللی می تواند سال آینده برگزار شود حتی اگر همه گیری کنترل نشود.

تبلیغ شده

اما هزینه های بیشتر می تواند افکار عمومی در ژاپن را سخت تر کند ، جایی که نظرسنجی ها در اوایل سال جاری نشان داد اکثر مردم فکر می کنند بازی ها باید دوباره به تعویق بیفتند یا با هم لغو شوند.

هزینه های اضافی بین دولت ملی ، شهر توکیو و برگزارکنندگان تقسیم خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله