بازی آتشین آرشدیپ سینگ در مقابل MI روهیت شارما در استادیوم وانکهد، همه را شگفت زده کرد. تماشا کردن

آرشدیپ سینگ روز شنبه در بازی IPL 2023 مقابل هندیان بمبئی به رهبری روهیت شارما برای پنجاب کینگز آتش گرفت. در یک تریلر با امتیاز بالا که تا آخرین اور ادامه داشت، آرشدیپ چهار ویکت را انتخاب کرد تا به تیمش کمک کند با 13 ران پیروز شود. ابتدا PBKS در مجموع 214/8 ضربه زد، اما MI تا آخر در مبارزه بود. در خانه در استادیوم وانخده، MI به 16 بازی آخر توسط آرشدیپ نیاز داشت که تیم دیوید و تیلاک وارما، تیم‌های بزرگ، در نقطه چین بودند. با این حال، چیزی که آرشدیپ به دست آورد چیزی جز جادویی نبود. روی توپ سوم با ضربه وارما، کنده میانی را به دو تکه شکست. این اتفاقی نبود، چون در توپ بعدی، او یک بار دیگر با ضربه نهال وادهرا، کنده وسط را شکست!

تماشا کنید: Arshdeep On Wicket-Breaking Spree vs Rohit’s MI! وای همه

در مورد بازی، پس از اینکه سام کوران 29 توپ 55، پنجاب کینگز را به امتیاز 214 بر 8 رساند، سرخپوستان بمبئی بازی را به دلیل ضد حمله خوب کامرون گرین (67 توپ از 43 توپ) و سوریاکومار یاداو (Suryakumar Yadav) به فینال بردند. 57 از 26 توپ). این دو نفر 75 توپ از 36 توپ اضافه کردند.

آرشدیپ در اور هجدهم ضربه ای قاطع زد تا آهنگ سوریاکومار را کنار بگذارد و بمبئی به 33 توپ دیگر از 15 توپ نیاز داشت و در حالی که تیلاک وارما (3) و نهال وادهرا (0) را به حساب آورد تا با ارقام بازگشت به 33 توپ دیگر از بین 15 توپ بازی کنند. 4-0-29-4 با این حال میزبان تنها 201 برای 6 را به دست آورد زیرا آرشدیپ در تحویل های پشت سر هم در فاصله میانی شکست خورد و NT Tilak Verma و Nehal Wadhera را به ثمر رساند.

آرشدیپ دوباره نشان داد که چرا حتی تیم هند در بازی های T20 برای ارائه در مراحل پایانی بازی به او وابسته است.

سرخپوستان بمبئی موافق هستند که توپ 7-25 جیتش شارما در پایان به تفاوت تبدیل شد، اگرچه 82 ران واگذار شده توسط بولرهای MI بین اورهای 15-18 نقطه عطف دیگری بود.

MI پس از دریافت 117 ران در هفت اور آخر به خوبی مبارزه کرد، اما تلاش آنها با خفاش برای جلوگیری از شکست در یک بازی که در آن بیش از 400 ران در اینجا در ورزشگاه وانخده به ثمر رسید، کافی نبود.

برای MI، بزرگترین دستاورد بازگشت سوریاکومار به فرم خواهد بود.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله