بازگشت آجینکیا رهانه به تیم آزمایشی هند برای فینال WTC، توییتر را در معرض بحران قرار داد

هنگامی که آجینکیا راهان، بازیکن کهنه کار آجینکیا راهان برای بازی فینال مسابقات قهرمانی جهان مقابل استرالیا به تیم هند بازگشته بود، خوشحالی کردند. هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) این تیم را روز سه‌شنبه اعلام کرد و به این بازیکن 34 ساله بازگشت برای دیدار قله مقابل استرالیا در ژوئن تحویل داد. در ابتدای سال گذشته بود که رهانه در ترکیب سرخپوشان برای هند در بازی مقابل استرالیا حضور داشت. پس از انجام کار سخت در کریکت داخلی و نشان دادن فرم مثال زدنی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 برای چنای سوپر کینگز (CSK)، این بازیکن 34 ساله به اندازه کافی انتخاب کنندگان را تحت تاثیر قرار داد تا فراخوانی کسب کند.

بازگشت رهانه پس از 15 ماه پس از مصدومیت شریاس ایر که او را از فینال بزرگ محروم کرد، قابل پیش بینی بود. ایر در بریتانیا به دلیل شکستگی ناشی از استرس تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

رهانه آخرین آزمایش از 82 تست خود را در ژانویه 2022 در مقابل آفریقای جنوبی در کیپ تاون انجام داد. واکنش هواداران به بازگشت او به این صورت است:

بقیه اعضای تیم به رهبری روهیت شارما در خطوط قابل پیش بینی قرار داشتند.

KS Bharat تنها ویکت بان متخصص است، در حالی که Ishan Kishan و Suryakumar Yadav که بخشی از سری خانگی مقابل استرالیا بودند، از ترکیب فعلی حذف شدند.

همچنین لازم به ذکر است که KL Rahul، که از لیست یازدهم بازی برای تست 3 و 4 در برابر استرالیا حذف شد، علیرغم تلاش برای فرم حتی در IPL برای فرنچایز خود Lucknow Super Giants، جایگاه خود را در تیم حفظ کرد.

در حالی که فینال WTC در لندن برگزار می شود، منتخبان شاردول تاکور را نیز به دلیل نمایش های معروف او در خارج از خانه، به ویژه در استرالیا، در تیم این مسابقه قرار دادند.

تیم آزمایشی هند در فینال WTC: روهیت شارما (کاپیتان)، شوبمن گیل، چتشوار پوجارا، ویرات کوهلی، آجینکیا راهان، کی‌ال راهول، کی‌اس بهارات (هفته‌انه)، راویچاندران اشوین، راویندرا جادجا، آکسار پاتل، شاردول تاکور، مهد. شامی، محد. سراج، اومش یاداو، جایدف اونادکات.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله