بارسلونا دریفت و لیونل مسی از بازسازی رونالد کومان هنوز قانع شد


لیونل مسی تقریبا غیرقابل شناسایی بود و بنابراین بارسلونا به عنوان یک شکست نادر از اتلتیکو مادرید در روز شنبه باعث ایجاد شک و تردید در جهت هدایت پروژه رونالد کومان شد. اتلتیکو از سال 2010 بارسا را ​​در لیگ شکست نداده بود ، پیروزی یک بر صفر در واندا متروپولیتانو تأیید به موقع این است که آنها مدعی هستند و می توان گفت اکنون فاتح فاتح لالیگا هستند. برای بارسا در جایگاه دوازدهم ، هرچند که یک یا دو بازی در اختیار برخی از بازیکنان بالای سر خود باشد ، ضربه فوری شکست لیگ سوم در هشت بازی با آسیب دیدگی رباط زانو به جرارد پیکه همراه بود ، که باعث می شود کومان فقط یک مرکز مناسب داشته باشد. مدافع

اخبار

اما شاید نگران کننده تر این حس باشد که به نظر می رسد بارسلونا کومان در حال توقف است ، بدون هویت مشخص یا اشتیاق تازه ، انتظار می رود که هر دو به دنبال انتصاب مربی جدید باشد.

کومان روز شنبه گفت: “مثل هر مربی ، من هم مسئولیت دارم.” “ما باید نتایج را بهبود ببخشیم. ما باید در حالت دفاعی و در حمله پیشرفت کنیم و بعد از آن دیگر نمی توانم کاری انجام دهم.”

تقریباً یک سال پیش بود که ارنستو والورده در نیم فصل با تیم بالای جدول اخراج شد ، هم یک واکنش تکان دهنده نسبت به عملکردهای نامرتب و هم یک تاخیر پس از ناکامی تاریخی در لیگ قهرمانان بود.

جایگزین وی Quique Setien با رویکردی خالصانه وارد عمل شد که گمان می رفت با DNA بارسا سازگار باشد و برای مدتی نشانه هایی از آن وجود داشت ، فقط برای اینکه نتایج غواصی کند و شکاف دیگری اجتناب ناپذیر شود.

اما چهار ماه اول كومن نه عملگرایی را برای به ثمر رساندن نتایج به ارمغان آورده است و نه تخیل برای تحمیل سبكی كه بر مخالفان مسلط باشد یا از طریق سختی دوام بیاورد.

در اواخر وقت اتلتیکو تعداد انگشت شماری از فرصت ها را به خود جلب کرد اما حمله هرگز به وجود نیامد و هرچه بارسا به دنبال گل تساوی بود ، ناامیدتر شدند ، فقدان برنامه – یا حداقل اعتقاد آنها به یک مورد – بیش از پیش آشکار شد.

نتیجه به نظر می رسد فصلی است که قرار است به یک دوره انتقال منتقل شود ، حتی اگر ترکیب اصلی بارسلونا برابر اتلتیکو فقط دو بازیکن جدید داشته باشد و فقط سه بازیکن کمتر از 25 سال داشته باشند.

کومان روی صندلی داغ

کومان ممکن است در حال نوسازی باشد اما کدام تیم در جهان فضایی را برای افرادی مانند مسی ، آنتوان گریزمان ، اوسمان دمبله ، فرنکی دو جونگ ، جوردی آلبا ، پیکه و مارک آندره تر اشتگن پیدا نمی کند؟

با ظهور پدری که مقابل اتلتیکو شروع کرده و سرژینو دست و فرانسیسکو ترینکائو که به میدان آمدند ، مطمئناً نگاهی به آینده انجام شده است.

شکل گیری جدیدی نیز وجود دارد ، تغییر شکل به 4-2-3-1 ، با د یونگ به عنوان یک محوری و گریزمان و مسی ، بیشتر در مرکز بازی می کنند.

با این وجود تغییر به تعهد و رهبری نیاز دارد ، یکی از بزرگترین مشکلات کومان که باعث ناخوشایند کاپیتان او شده است.

هنگامی که مسی در نیمه اول فراتر از دفاع اتلتیکو به پاس آبا رسید ، مانند آنچه قبلاً بارها انجام داده است ، انتظار این بود که او زود از جان اوبلاک شلیک کند ، حتی از یک زاویه حاد.

در عوض ، او تردید کرد ، و بدنبال پاس در داخل بود ، قبل از اینکه یک بازی آرام به دست دروازه بان برسد.

در تمام وقت ، مسی در میان تعدادی از بازیکنان بزرگسال بود که می توانست مسئولیت وظایف رسانه ای تیم را پس از بازی به عهده بگیرد اما در عوض این پدری 17 ساله بود جلوی دوربین ، درست همانطور که Dest پس از باخت ماه گذشته به رئال مادرید.

تلاش های مسی در زمین نمی تواند زیر سال برود ، اما او همچنین به نظر می رسد با بازی در بارسلونا با بار بیشتری روبرو شده است ، به نظر می رسد این لذت از بین رفته و سر و صدا از تلاش ناموفق او برای جدایی از بین رفته است.

خبرنگاران جوان 33 ساله ناامید روز چهارشنبه ، هنگامی که خبرنگاران در مورد رابطه خود با گریزمان ، پس از 15 ساعت پرواز با پرواز از پرو ، از او سال کردند ، گفت: “من از همه مشکلات در این باشگاه خسته شده ام.”

تبلیغ شده

اگر کومان به مسی الهام نگیرد ، شاید شخص دیگری در ژانویه به رئیس جدید باشگاه منصوب شود ، می تواند به معنای یک مربی جدید باشد ، بلافاصله یا تابستان سال آینده ، زمانی که مسی می تواند به طور رایگان از آنجا دور شود.

هر تغییری تحول تازه ای را به همراه خواهد داشت. انتقال کومان می تواند اولین مورد از بسیاری موارد باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله