بارسلونا با برجسته ترین هدف خود برای این باشگاه به خاویر ماسکرانو ادای احترام می کند. تماشا کردن

بارسلونا به خاویر ماسکرانو ادای احترام می کند و برجسته ترین هدف او برای این باشگاه است.  تماشا کردن

خاویر ماسکرانو 18 جام برای بارسلونا به دست آورد© توییتر


خاویر ماسکرانو ، کاپیتان سابق تیم فوتبال آرژانتین ، روز یکشنبه اعلام بازنشستگی کرد ، پس از اینکه تیمش استودیانتس در یک مسابقه لیگ به آرژانتینوس جونیورز باخت. هافبک دفاعی از نظر تجارت ، 36 ساله نماینده لیورپول ، بارسلونا و ریور پلات در یک بازی درخشان بود. ماسکرانو به عنوان یکی از بزرگترین تکل های تاریخ فوتبال شناخته می شد ، و همچنین به دلیل عدم گلزنی اش مورد ترول ها قرار گرفت. در کمال تعجب برای بارسلونا ، که او از 2010-2018 نماینده او بود ، او فقط یک گل به ثمر رساند. لباس لالیگا برای ادای احترام به افسانه خود در شبکه های اجتماعی شرکت کرد و همچنین یک نکته برجسته را به اشتراک گذاشت. عنوان آن این بود: “334 بازی 18 جام 1 گل @ Mascherano ، افسانه بارسا”. هدف اینجاست:

اخبار

آرژانتینی در دوران پپ گواردیولا به یک مدافع میانی در اسپانیا تبدیل شد و تا زمان خروج از باشگاه در همان موقعیت ادامه داشت.

او در پیروزی 7-1 مقابل CA Osasuna تنها گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. هافبک ایوان راکیتیچ قرار بود این پنالتی را بگیرد اما جرارد پیکه از او خواست که این ضربه را به ماسکرانو بدهد که هرگز برای کاتالان گل نزده بود.

با یک حرکت آرام ، او را به وسط شلیک کرد ، در حالی که دروازه بان دور شد. بعد از گل ، بازیکنانی مانند آندرس اینیستا و لوئیس سوارز در حالی که می خندیدند دیده می شدند.

تبلیغ شده

وی پس از ترک اسپانیا در تیم های Hebei China Fortune و Estudiantes بازی کرد.

او همچنین نماینده آرژانتین در چهار جام جهانی فیفا بود ، از جمله نایب قهرمانی در برزیل. کابینه جام های وی حتی شامل دو مدال طلای المپیک است.

مباحث ذکر شده در این مقاله