بارسلونا از آغاز ضعیف در لالیگا به دنبال هم زدن است


بارسلونا اخیراً در لیگ قهرمانان تسلیم شده است در حالی که تقریباً در طی دو دهه شروع لالیگا بدترین شروع خود را آغاز کرده است ، شاگردان رونالد کومان قبل از دیدار شنبه با رئال بتیس تحت فشار جدی قرار دارند. کاتالان ها از شش مسابقه اول خود در لالیگا فقط هشت امتیاز گرفته اند و پس از تساوی 1-1 خارج از خانه در آلاوس 10 نفره در آخرین بار در خارج از باسک ، در هیچ چهار بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشدند. این بدترین شروع آنها از سال 2002/03 است ، مبارزاتی که در آن ششم شدند و آنها در حال حاضر 9 امتیاز از رهبر رئال سوسیداد عقب هستند ، البته با دو بازی در دست.

اخبار

بارسا همچنین هشت امتیاز با رئال مادرید قهرمان فعلی فاصله دارد و آنها به شدت به نتیجه ای در خانه بتیس مانوئل پلگرینی نیاز دارند که در مرحله بعدی به اتلتیکو مادرید سفر کند.

جرارد پیکه پس از پیروزی 2-1 روز چهارشنبه مقابل دینامو کی یف ، سومین حضور در سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا ، تأکید کرد: “روحیه بهتر است ، بازیکنان جدیدی وجود دارد ، بازیکنان جوانی که پویایی را به گروه و شیوه بازی ما وارد می کنند.”

ظهور امثال آنسو فاتی ، که آخر هفته گذشته 18 ساله شد ، و نوجوان همکار پدری به آینده ای روشن تر نشان می دهد ، اما بارسا پس از استعفای اخیر رئیس جمهور جوزپ ماریا بارتومئو ، در بحران خارج از زمین باقی مانده است.

پیکه گفت: “باشگاه در حال حاضر به همین شکل است.” “این در روند تغییرات بسیاری است که ضروری است. ما نیاز به تغییر شرایط داشتیم. بدیهی بود که در حال افول هستیم و هر سال کمی بدتر می شویم.

“ما زمان زیادی نداریم ، اما برای بهبود آن نیاز داریم. هرگز در بارسلونا یک سال انتقالی وجود ندارد ، اما اکنون رئیس جمهور و هیئت مدیره جدید وارد کار می شوند و در ماههای آینده شاهد تغییراتی خواهیم بود.”

در این بین کومان همچنین به لیونل مسی امیدوار خواهد بود تا چیزی شبیه فرم قدیمی خود برابر بتیس نشان دهد ، زیرا آرژانتینی همچنان در این فصل به دنبال اولین گل خود در بازی آزاد است.

او تاکنون فقط یک گل لیگ دارد و فصل گذشته را که در ابتدای کار مصدوم شد کنار بگذارد ، این بدترین شروع خود مسی در مقابل دروازه لالیگا از سال 2005 است. در آن زمان او 18 ساله بود – قدیمی فقط از طریق شکستن.

بتیس در مکان هفتم به نیوکمپ می رود و ستاره ستاره او تاکنون بازیکن سابق بارسلونا بوده است: کریستیان تلو ، وینگر متولد کاتالان ، چهار گل به نام خود دارد که شامل دو گل در هفته گذشته برابر الچه است.

بازیکن برای تماشا: Marc-Andre ter Stegen

پس از یک اشتباه تکان دهنده توسط ایستگاه در ایستادگی نتو هدیه گل آلاوز آخر هفته گذشته ، مارک-آندره تر اشتگن بازگشت خوش آمدید بین پست برای بارسلونا برابر دینامو کیف.

این بازیکن آلمانی اولین حضور خود در این فصل را پس از آسیب دیدگی از ناحیه زانو انجام داد و در حالی که بارسا با نتیجه 2-1 اوکراینی ها را شکست داد ، بازی کرد. کومان امیدوار خواهد بود که از همان شماره یک خود در هفته های آینده به همان موارد بیشتری برسد.

آمار کلیدی

100 – سرخیو راموس در میانه هفته ، صد و یکمین گل خود برای رئال مادرید را مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند ، 55 طبق آمار آماری ورزش Opta ، 55 ضربه سر خود را به ثمر رساند. وی از سال 2005 در این باشگاه حضور دارد.

4 – لیونل مسی در این فصل چهار گل به ثمر رسانده است که همه آنها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده اند.

17 – یونس موسی در 17 سال و 338 روز جوانترین گلزن والنسیا در لالیگا در این قرن شد که آخر هفته گذشته برابر ختافه گل زد. او که یک ملی پوش جوان انگلیسی است ، این هفته به تیم کامل ایالات متحده دعوت شد.

22 – در حال حاضر 22 بازی بدون شکست اتلتیکو مادرید بهترین عملکرد آنها بدون شکست در لالیگا است.

وسایل (شروع به وقت گرینویچ):

جمعه

Elche v Celta Vigo (2000)

شنبه

هوئسکا – ایبار (1300) ، بارسلونا – رئال بتیس (1515) ، سویا – اوساسونا (1730) ، اتلتیکو مادرید – کادیز (2000)

تبلیغ شده

یکشنبه

ختافه v ویارئال (1300) ، رئال سوسیداد v گرانادا (1515) ، لوانته v آلاوس ، والادولید v اتلتیک بیلبائو (هر دو 1730) ، والنسیا v رئال مادرید (2000)

مباحث ذکر شده در این مقاله