باجرنگ پونیا، وینش فوگات هیت مت برای اولین بار در 15 روز; پنل موقت IOA برنامه آزمایشی را برای مسابقات قهرمانی آسیا از 17 می دارد

کشتی گیران ستاره باجرانگ پونیا و وینش فوگات روز دوشنبه برای اولین بار در 15 روز گذشته روی تشک رفتند تا برای آزمایشات بازی های آسیایی آماده شوند، حتی در شرایطی که هیئت موقت IOA توپ را برای از سرگیری فعالیت ها با تعیین تاریخ نهایی مسابقات قهرمانی آسیا تعیین کرد. U17, 23) آزمایشات. اسپارینگ برای این کشتی گیران برتر پس از از سرگیری تحصن خود در جانتار مانتار که خواستار دستگیری بریج بوشان شاران سینگ، رئیس فدراسیون کشتی هند (WFI) بودند، که به سوء استفاده جنسی از کشتی گیران زن متهم شده بود، از سر گرفته شدند.

باجرانگ و وینش از ژانویه در هیچ تورنمنت بین‌المللی شرکت نکرده‌اند و برای تمرین در خارج از کشور نرفته‌اند، اگرچه اداره ورزش هند (SAI) به درخواست آن‌ها دوره‌های تمرینی آن‌ها را پاک کرده بود.

تا همین اواخر، آنها مصر بودند که اگر خواسته‌هایشان برآورده نشود، تمرین نمی‌کنند یا در مسابقات بین‌المللی شرکت نمی‌کنند. آنها در دو هفته گذشته فقط دو جلسه تمرینی سبک در جانتر منتار داشتند.

با این حال، وینش روز یکشنبه گفته بود که تمرینات خود را از سر خواهند گرفت و دیگر از مسابقات دوری نخواهند کرد.

در این جلسه یک ساعته در استادیوم نزدیک، باجرانگ جیتندر کینا را به عنوان شریک جنگی خود داشت در حالی که وینش با پسر عموی خود سنگیتا و ساکشی مالیک دارنده مدال برنز المپیک ریو تمرین می کرد.

ساتیوارت کادیان با برادرش سامبیر تمرین کرد.

آخرین باری که ما تمرینات تشک را انجام دادیم یک روز قبل از شروع مجدد این اعتراض بود و شما دیدید که در 15 روز گذشته چقدر درگیر دیدار با هواداران بودیم. بحث‌ها حتی اواخر شب انجام می‌شد، تمرین امکان‌پذیر نبود. اما اکنون ما تمرینات تشک را به طور مداوم انجام خواهیم داد.”

“امروز تمرینات سبکی داشتیم که تکنیک ها را دنبال می کردیم. کم کم تمرینات قدرتی و استقامتی را نیز شروع می کنیم. امیدواریم که نتیجه مناسبی حاصل شود و تا آن زمان می خواهیم برای آزمایشات بازی های آسیایی آماده شویم. ما همچنین می خواهیم برای شرکت در مسابقات سری رنکینگ آینده.”

با این حال، تیم برای رویداد سری رتبه بندی UWW که قرار است از 1 تا 4 ژوئن در بیشکک برگزار شود، از قبل مشخص شده است. کم و بیش همان تیمی است که فروردین ماه در مسابقات قهرمانی آسیا در آستانه شرکت کرده بود و 14 مدال کسب کرده بود.

باجرانگ، وینش، ساکشی، ساتیوارت و سانگیتا در تیم هند در آستانه حضور نداشتند زیرا اعتراض داشتند.

پانل ad-hoc IOA برای اولین بار تشکیل جلسه می دهد

پانل موقت، که توسط IOA برای اجرای فعالیت های روزمره WFI تشکیل شده بود، با مربیان و مقامات SAI گفتگو کرد.

عضو کمیته موقت، مربی ملی تیراندازی سوما شیرور در جلسه شرکت نکرد و بوپندرا سینگ باجوا یکی دیگر از اعضای پانل در مورد نقشه راه با مربیان بحث کرد.

با در نظر گرفتن مسابقات قهرمانی آسیا برای کشتی گیران زیر 17 و زیر 23 سال، که از 10 تا 18 ژوئن در بیشکک برگزار می شود، هیئت تصمیم گرفت که آزمایشات را از 17 تا 19 می در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار کند.

در مورد از سرگیری اردوهای ملی برای کشتی گیران بزرگسال بحث شد اما SAI آخرین تماس را خواهد گرفت.

“در مورد اردوی ملی مردان هیچ مشکلی وجود نداشت و تاریخ به زودی توسط SAI نهایی می شود، اما کشتی گیران زن تمایلی به پیوستن به اردوی لاکنو ندارند. آنها می خواهند این اردو در دهلی در ورزشگاه IG برگزار شود. یک منبع IOA گفت، اما محل اقامت در آنجا یک مسئله است.

این منابع افزودند: “مقامات SAI در حال گفتگو در مورد آن هستند و به زودی تاریخ و مکان برگزاری اردو را نهایی خواهند کرد.”

کشاورزان به تعداد خوبی به محل اعتراض می رسند

در صبح، کشاورزان پنجاب و اعضای خاپ از هاریانا به محل اعتراض رسیدند تا حمایت خود را از کشتی گیران اعلام کنند. حتی سنگرها را پایین آوردند تا وارد سایت شوند.

بیشتر شبیه اعتراض کشاورزان بود تا تحریک کشتی گیران. در غروب، کارگرانی دیده شدند که سنگرها را جوش می‌دادند تا اطمینان حاصل کنند که کشاورزان مانند صبح روز دوشنبه این کار را نمی‌کنند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله