بابر اعظم برابر با کاپیتان MS Dhoni در لیست نخبگان، در آستانه کسب رکورد جهانی در T20Is

بابر اعظم (ل) و حارث رئوف© AFP

پاکستان سری T20I خود را در برابر نیوزیلند با یک پیروزی همه جانبه به لطف اجرای درخشان بولینگ هریس رئوف در روز جمعه در لاهور آغاز کرد. این برد همچنین برای کاپیتان بابر اعظم بسیار ویژه بود زیرا او با رکورد MS Dhoni با 41 پیروزی به عنوان کاپیتان در کریکت T20I برابری کرد. 100 بودهفتم کبریت T20I برای بابر و 67هفتم به عنوان کاپیتان تیم کریکت پاکستان. به طور کلی، بابر پس از عیون مورگان، کاپیتان سابق انگلیس و اصغر استانکزی، کاپیتان سابق افغانستان، به طور مشترک در رتبه دوم فهرست کاپیتانان با بیشترین برد در کوتاه ترین فرم ورزش قرار دارد. هر دو تیم ملی خود را به 42 برد رساندند و بابر تنها یک برد با رکورد جهانی فاصله دارد.

پاکستان صدمین مسابقه بین المللی بابر اعظم کاپیتان را در کوتاه ترین فرمت با پیروزی بالینی 88 ران در اولین T20 مقابل نیوزیلند در روز جمعه در لاهور جشن گرفت.

اعظم تنها با 9 ران شکست خورد اما فخار زمان و سایم ایوب هر کدام 47 ران به ثمر رساندند و در 79 ران شراکتی برای ویکت سوم انجام دادند تا پاکستان در 19.5 اور به 182 برسد.

هاریس رئوف، بازیکن سرعتی، یکی از پنج بازیکنی که پس از استراحت در آخرین سری بازی های پاکستان در برابر افغانستان، بازگشتند، بهترین ارقام دوران حرفه ای خود را با 4-18 به دست آورد، زیرا نیوزلند در 15.3 اور 94 امتیاز را کسب کرد.

عماد وسیم چرخاننده دست چپ در تنها اوور خود با نتیجه 2-2 به پایان رسید — هر دو ویکت خود را از تحویل پی در پی برداشت.

مارک چپمن با 27 توپ 34 شامل چهار مرز و شش گل برتر را به ثمر رساند در حالی که کاپیتان تام لاتام 24 توپ 20 را به ثمر رساند.

بهترین ارقام قبلی رئوف T20 4-22 نیز در سال 2021 در شارجه در برابر نیوزیلند به ثبت رسیده بود.

(با ورودی های AFP)

موضوعات ذکر شده در این مقاله