بائنا از ویارئال پس از ادعای “مشت” والورده به پلیس حمله کرده است.

باشگاه ویارئال روز یکشنبه تایید کرد که الکس بائنا از ویارئال پس از “حمله” شدن پس از پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید، شکایت پلیس را ارائه خواهد کرد و رسانه های مختلف اسپانیایی گزارش دادند که فده والورده، هافبک لوس بلانکوس او را مشت کرده است. گفته می شود که بائنا پس از شکست 3-2 قهرمان در لالیگا توسط والورده، ملی پوش اروگوئه ای، به صورتش برخورد کرد و بازیکن مادریدی در اتوبوس تیم ویارئال منتظر او بود. ویارئال در بیانیه ای بدون اشاره به والورده نوشت: “الکس بائنا در حالی که بعد از بازی مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به سمت اتوبوس تیم می رفت، دچار حمله شد.”

با توجه به این وضعیت، بازیکن تصمیم گرفته است که شکایت مربوطه را از مهاجم به پلیس ملی ارائه کند.

یک بار دیگر، ویارئال مخالفت خود را با هر گونه رفتار خشونت آمیز نشان می دهد و قاطعانه به روایت بازیکن از رویدادها اعتقاد دارد و از او در این روند حمایت خواهد کرد.

رئال مادرید و ویارئال به درخواست های خبرگزاری فرانسه برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

بائنا اوایل روز یکشنبه پس از اینکه ادعا کرد والورده را با طعنه زدن به او عصبانی کرده است، در توییتر نوشت: “من به خاطر حمله ای که بعد از بازی متحمل شدم بسیار ناراحت هستم و از آنچه در مورد من می گویند شگفت زده شدم، این کاملا نادرست است که من این را گفتم.” کودک متولد نشده

ویارئال در یک بازی هیجان انگیز رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست داد و پس از بازی، گزارش های اسپانیایی حاکی از آن است که والورده برای رویارویی با بائنا منتظر ماند.

شیسکو نادال، نماینده تیم ویارئال، روز یکشنبه در توییتر نوشت: “فده والورده، اوباش و ترسو.”

خاویر آلبرولا روخاس داور مسابقه هیچ اشاره ای به این حادثه در گزارش خود از بازی نکرده است.

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش می دهد که منابع نزدیک به والورده می گویند که بائنا در جریان مسابقه کوپا دل ری این تیم در ژانویه با صحبت در مورد فرزند متولد نشده اش باعث ناراحتی بازیکن مادریدی شد.

مینا بونینو، شریک زندگی والورده در ماه فوریه فاش کرد که این زوج فکر می‌کردند نوزاد خود را از دست داده‌اند، اما بعداً مشخص شد که بارداری سالم بوده است.

مارکا می‌گوید بائنا دوباره در جریان بازی روز شنبه به فرزند والورده اشاره کرد و این درگیری را برانگیخت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله