“این کابوس بود”: پدر یاش دیال بوللر جی تی، که رینکو سینگ در 5 سیکس ضربه خورد. می گوید همسر غذا خوردن را متوقف کرد

یاش دیال هرگز فکر نمی کرد که “لحظه چتان شارما” خود را در اوایل کار خود داشته باشد. افسر چپ دست پریشان UP، که برای پنج شش بار متوالی توسط رینکو سینگ شکست خورده بود، در خانه اش در الله آباد بود، مادر رادا دیال تسلی نداشت و دیگر غذا نمی خورد. پدرش چاندراپال دیال در تعامل با PTI به یاد می آورد: «دیروز یک کابوس بود. دختر متخصص تغذیه او، شوچی، که از نیازهای غذایی برادر کوچکترش مراقبت می کند، از مادرش مراقبت می کرد. اما پدرها معمولاً باید قوی باشند و همینطور چاندراپال، که زمانی ویزی تروفی را برای دانشگاه های منطقه شمال بازی کرده بود، در آن روزگار.

چاندراپال گفت: “این لحظاتی هستند که ورزش از آنها تشکیل شده است. حتی در زندگی با شکست مواجه می شوید، مهم است که قوی تر بایستید.”

اما او برای همیشه مدیون هاردیک پاندیا، کاپیتان تیتانز است که و سایر هم تیمی هایش او را تنها نگذاشتند و سعی کردند او را تشویق کنند.

در بازگشت به هتل، هر یک از اعضای تیم، از جمله کاپیتان هاردیک پاندیا، که به دلیل هدایت رشید خان در مسابقه با KKR، بی‌تفاوت بود، با او همراهی کردند. پدرش گفت: “او را در مرکز نشستند و از او دلجویی کردند. بعداً ناچ گانا (رقص، موسیقی) بود و لحظاتی سبک را با او گذراندند.”

خواننده مورد علاقه دیال سیدو موسووالا فقید است. اواخر شب، دیال ارشد با پسرش تماس گرفت و با او گپ زد.

چاندراپال گفت: “او به من گفت که به نحوی توپ در حال لیز خوردن است و در شب به دلیل دلتنگی برای بازیکنانش، کنترل مناسبی نداشت. حتی او یک توپ کندتر را از پشت دستش امتحان کرد که آن هم شکسته شد.”

شاید آشنایی رینکو با سبک بولینگ سلام نیز به یک نقطه ضعف تبدیل شده باشد، احساس می کند چاندراپال، اما نکته اصلی این بود که امروز روز او نبود.

او افزود: “او (رینکو) فقط مجبور بود همه توپ ها را بشکند و آنها یکدیگر را به خوبی می شناسند. ممکن است برای رینکو مفید باشد و به سادگی روز او نبود. بسیاری از کریکت بازان بزرگ (چتان شارما) این را پشت سر گذاشته اند.”

یاش، یک بالنده بازوی چپ از اوتار پرادش، پس از انتخاب 14 ویکت در جام ویجی هازاره 2021 توسط گجرات تایتانز انتخاب شد.

او همچنین اخیراً در تورهای هند مقابل WI توپ زد و در آن فصل در بین 10 ویکت گیر برتر جام ویجی هازار بود.

یاش همچنین دانشجوی ممتاز است و 80 درصد ممتاز در رشته روانشناسی را از دانشگاه SHUATS در الله آباد کسب کرده است. او گفت: “به عنوان یک بازیکن کریکت، او از خدا برخوردار است. هرگز مجبور نشدم به او بگویم این کار را انجام بده، آن کار را انجام بده. من فقط او را از نظر ذهنی قوی تر کردم.”

مربی آمیت پال، که بخش خود را از کودکی می شناسد، گفت که یاش به شدت برمی گردد. او در روز او نبود. ” مربی حساب کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله