“این هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده است”: آر اشوین با تصمیم عجیب داور در بازی CSK vs RR Clash “فلوماکس” شد

راویچاندران اشوین، اسپینر راجستان رویالز، به دلیل شبنم در بازی IPL مقابل چنای سوپر کینگز، از تصمیم داوران مبنی بر تغییر توپ به تنهایی گیج شده است و خواستار ثبات در هنگام اتخاذ چنین تصمیماتی شد. شبنم شدید چهارشنبه شب در استادیوم MA چیدامبارام، داوران را مجبور کرد تا مداخله کنند و توپ را در جریان تعقیب و گریز عوض کنند و اشوین را که ارقام 2/25 را به ارمغان می آورد، “متعجب” کرد.

رویالز قهرمان چهار دوره IPL را با سه ران در یک مسابقه هیجان انگیز آخرین توپ شکست داد، در حالی که کاپیتان CSK ماهندرا سینگ دونی و راویندرا جادجا نتوانستند در تعقیب و گریز 176 ران خود برای پیروزی، 21 ران از آخرین اور به ثمر برسانند.

اشوین گفت که قبلا هرگز ندیده بود که داوران به دلیل شبنم زیاد توپ را عوض کنند.

“من کاملاً متعجبم که داوران به تنهایی توپ را برای شبنم تغییر دادند. قبلاً هرگز این اتفاق نیفتاده است و من کاملاً متعجب هستم. برخی از تصمیمات امسال در IPL در زمین باعث شده اند که صادقانه بگویم.” مدافع سرسخت هند در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت.

اشوین که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد، گفت: “منظورم این است که من را در یک راه خوب یا بد دچار بی قراری کرد. به این دلیل است که فکر می کنم چیزی که شما نیاز دارید کمی تعادل است.”

“به عنوان یک تیم بولینگ، ما درخواست تعویض توپ نداریم. اما توپ به خواست داوران تغییر کرد. من از داور درخواست کردم و او گفت که می توانیم آن را تغییر دهیم.”

او افزود: “بنابراین من فقط امیدوارم هر بار که شبنم وجود دارد، آنها بتوانند هر بار که در این IPL به جلو می روند، آن را تغییر دهند، شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید، اما فقط باید در یک استاندارد رو به جلو باشید.”

اسپینر رویالز گفت که از نحوه بازی بولینگ خود لذت می برد و مشتاقانه منتظر فریب دادن کتک خوردن ها با تحویل های پروازی خود است.

“من فقط از نحوه بولینگ خود لذت می برم و زیاد به آن فکر نمی کنم. برای کسی مثل من که در مراحل مختلف بازی بولینگ می زند، باید آماده باشم تا در طول های مختلف، سرعت های مختلف و مسیرهای مختلف

“بنابراین، فکر می‌کنم چیزی که متوجه شده‌ام این است که حتی سانجی (مانجرکار) از من پرسید که آیا آن را خیلی ساده‌تر نگه می‌داری؟ من احساس می‌کنم، فقط زمانی ساده می‌کنی که به مقدار مشخصی بر چیزها تسلط داشته باشی، فکر می‌کنم، احتمالاً چیزها را می‌سنجیم و آنچه را که فکر می‌کنم برای آن موقعیت بهترین است ارائه می‌دهم.

اشوین افزود: “بنابراین، برای من، در حال حاضر، من واقعاً از بولینگ خود لذت می برم و بیشتر به دنبال فریب دادن بتمن در پرواز هستم. این به خاطر جایی است که خودم را با بولینگ می بینم.”

اشوین در مورد بولینگ خود در بازی چهارشنبه، به خصوص اخراج شیوام دوبه، گفت: “او (دوبی) یک اسپین‌تر تعیین‌شده برای CSK است. همانطور که او در بازی قبلی با کولدیپ (سن) بازی کرد، می‌دانستم که قرار است بعد از آن بیاید. من

اشوین دوب را به مدت هشت ران اخراج کرد، خیلی قبل از اینکه بازیکن تندرو آرام بگیرد.

هیچ برنامه عمدی نداشتم اما احساس می‌کنم توپ خیلی خوب بیرون می‌آید، می‌توانم آن را پایین بیاورم، می‌توانم به اندازه کافی دور بزنم، می‌توانم از هر دو تغییر و طول استفاده کنم. و توپ بازو در حال حاضر واقعا خوب است. من فقط از نحوه بیرون آمدن آن خوشحالم.”

اشوین که بعد از اینکه رویالز چند ویکت را به سرعت از دست داد، دستور را افزایش داد، گفت که زمین در حال نوبت است و آنها باید زمان خود را بگذرانند زیرا پس از شروعی سریع، نرخ گلزنی کاهش می‌یابد قبل از اینکه تیم در امتیاز 175 برای 8 در 20 به پایان برسد. اوور.

زمانی که او (جادجا) در حال بولینگ بود، احساس می‌کردم در یک مسابقه آزمایشی بازی می‌کردم. این فقط چند توپ بود، اینها چیزهایی است که ما با تیم‌های مختلف در زمین‌های مختلف خانگی با آنها روبرو خواهیم شد.

“فقط احساس می کردم که برای یک اسپینر دست چپ عالی است که در چرخش کناری به آن نقطه ضربه بزند، سرعت خوب. Jadeja برای آن 2-3 اور غیرقابل بازی بود، توپ گاهی اوقات از کنده پای بیرونی می چرخید. ما باید زمان خود را معطل می کردیم. و سعی کنید مسابقات ما را انتخاب کنید.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله