“این دنیای رینکو است و ما هستیم…”: پاسخ پرفروش نیتیش رانا به توییت “پاتان” شاهرخ خان پس از پیروزی KKR

تماشاگران در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد شاهد یکی از تاریخی ترین لحظات IPL در روز یکشنبه بودند، زیرا کلکته نایت رایدرز، رینکو سینگ را که کتک می زنند، در فینال پنج شش را شکست تا تیمش را به پیروزی مقابل لاکنو سوپر جاینتز برساند. در تعقیب و گریز 205، KKR به 29 بازی از اوور آخر نیاز داشت، زمانی که رینکو به طور معجزه آسایی پنج شش ها را از یاش دایال شکست داد و یک برد سه ویکت به آنها داد. این بازیکن 25 ساله کریکت توسط کسی جز شاهرخ خان، ستاره بالیوود، که اتفاقاً مالک مشترک KKR نیز هست، مورد تحسین قرار گرفت.

شاهرخ در توییت خود تصویر ویرایش شده ای از رینکو را در آواتار “پاتان” منتشر کرده بود و نوشته بود: “JHOOME JO RINKUUUUU!!! عزیزم @rinkusingh235 And @NitishRana_27 & @venkateshiyer شما زیبایی ها!!! و به یاد داشته باشید باور کنید همین است. تبریک می گویم @KKRiders و @VenkyMysore مواظب قلب شما باشید آقا!”

این توییت در مدت کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد و نیتیش رانا، کاپیتان KKR، پاسخی درخشان به پیام صمیمانه شاهرخ داد.

رعنا در توییتی نوشت: “از شما متشکرم آقا به خاطر سخنان محبت آمیز شما. اما صادقانه بگویم، اینجا دنیای رینکو است و همه ما در آن زندگی می کنیم.”

علاوه بر این، رینکو نیز به آرزوی خود پاسخ داده بود و نوشته بود: “شاهرخ آقا یاار. آقا شما را دوست دارم و از حمایت همیشگی شما متشکرم.”

با صحبت در مورد مسابقه، رشید خان گجرات را از جلو هدایت کرد و با ارقام چشمگیر 3 بر 37 بازگشت، در حالی که آلزاری جوزف (2/27) دو ویکت را به دست آورد، اما تمام تلاش آنها بی نتیجه ماند.

ونکاتش ایر 83 توپ از 40 توپ برای KKR به دست آورد در حالی که کاپیتان نیتیش رانا یک ضربه خوب 29 توپی 45 ران انجام داد.

پیش از این، GT با انتخاب خفاش، سوار بر سای سودارسان و ویجی شانکار پنجاه ساله شد تا یک ماموت 204 چهار نفره را پست کند. هاردیک پاندیا به دلیل ناخوشی بازی را از دست داد و به جای او رشید GT را رهبری کرد.

سودارسان 53 توپ 38 را به ثمر رساند در حالی که شانکار تنها 24 توپ 63 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند.

علاوه بر سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین با دادن 33 ران، سه ویکت به دست آورد.

(با ورودی های PTI)

موضوعات ذکر شده در این مقاله