اینینگ های شگفت انگیز یاشاسوی جیسوال با رسیدن به 50 در تنها 13 توپ برای RR در مقابل KKR در IPL 2023

یاشاسوی جایسوال پس از پیروزی RR مقابل KKR جشن می گیرد.© BCCI/IPL

خمیر منفجره راجستان رویالز (RR) Yashasvi Jaiswal روز پنجشنبه با تبدیل شدن به سریع‌ترین نیم قرن در لیگ برتر هند (IPL) نمایشگاهی را در تاریخ فیلمنامه ایجاد کرد. جیسوال در مسابقه مقابل کلکته نایت رایدرز در باغ ادن به این موفقیت دست یافت. جیسوال نیم قرن را تنها در 13 توپ کوبید تا نقطه عطف باورنکردنی خود را به نام خود ثبت کند. KL Rahul (14)، پت کامینز (14)، یوسف پاتان (15) و سونیل نارین (15) سه بازیکن دیگری هستند که به این نقطه عطف دست یافته اند.

این نقطه عطف قبلاً توسط KL Rahul و Pat Cummins برگزار شد که در 14 توپ 50 را به ثمر رسانده بودند. یوسف پاتان با توپ 50 در 15 سوم شد.

با آمدن به مسابقه، جیسوال تعقیب و گریز برای RR را با یک استارت پرتاب آغاز کرد و به تنهایی به نیتیش رانا برای 26 ران در اولین اوور اینینگ ضربه زد.

در اوایل بازی، یوزوندرا چاهال عملکرد خوبی را در چهار ویکت ارائه کرد و در طلسم 4 اوور خود تنها 25 دوش را واگذار کرد. طلسم‌های تاول‌زده چاهال و ترنت بولت به راجستان رویالز (RR) کمک کرد تا کلکته نایت رایدر (KKR) را به 149/8 در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در روز پنجشنبه در باغ ادن محدود کند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله