اینتر با آث میلان لیگ قهرمانان تمام ایتالیا را به مرحله نیمه رساند

اینترمیلان روز چهارشنبه پس از تساوی 3-3 مقابل بنفیکا، دربی پرفروش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرد که در مجموع با نتیجه 5-3 ایتالیایی ها به پایان رسید. شاگردان سیمونه اینزاگی در چهار بازی آخر به لطف گلزنی به مصاف رقبای محلی آث میلان خواهند رفت. از نیکولو بارلا، لائوتارو مارتینز و خواکین کورئا که شرایط مستقیم را تضمین کردند. هر دو غول میلان در تلاش هستند تا اولین تیمی باشند که در سری آ قهرمان رقابت های باشگاهی اروپا شده است، از آخرین باری که اینتر در سال 2010 جام را بالای سر برد.

اینزاگی گفت: “شب بزرگی برای همه در باشگاه بود و ما شایسته این بودیم که دو بازی را پشت سر بگذاریم.”

“بازیکنان در طول دو مسابقه فوق‌العاده بودند. رسیدن به نیمه نهایی یک رویا است و اکنون که اینجا هستیم، می‌خواهیم تلاش کنیم و تا آخر راه برویم.”

اینتر در بازی روز چهارشنبه در شرایط بدی به میدان رفته بود که در آن تنها بردشان در هشت بازی اخیرشان در بازی رفت هفته گذشته در پرتغال بود.

این پیروزی ماه آینده پس از اینکه قهرمان ایتالیا سه شنبه شب ناپولی را شکست داد، دو درگیری دهان پرت را با میلان رقم زد.

این تیم همچنین یک شکست خانگی سه بازی را شکست که در آن اینتر حتی یک گل هم به ثمر نرسانده بود و در حالی که در رقابت های لیگ شکست خورده بود، فصل تاثیرگذار خود را در رقابت های جام حذفی ادامه داد.

مارتینز و کوریا با ضربات خود به خشکسالی های نگران کننده گلزنی پایان دادند و همچنین مطمئن شدند که فردریک اورسنس، آنتونیو سیلوا و پتار موسا برای تیم مهمان هیچ تفاوتی در نتیجه بازی نداشتند.

مارتینز گفت: ما واقعا خوشحالیم، ما واقعاً به نمایندگی از نشان و این باشگاه بزرگ افتخار می کنیم.

“ما می دانستیم که این (گذراندن) به معنای بازی در دربی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. من در این ورزش بازی می کنم تا همه چیز را به دست بیاورم، من واقعا خوشحالم که در نیمه نهایی هستم، این باشگاه شایسته حضور است. آنجا.”

سیلوا و موسا دیروقت برای تیم راجر اشمیت گلزنی کردند، در حالی که اینتر مدتها بود مطمئن شده بود که برای حضور در فینال 10 ژوئن در استانبول با میلان مبارزه خواهند کرد.

– پرتاب شراره –
اگر اعصاب قبل از بازی در میان تماشاگران فروش رفته سن سیرو وجود داشت، به زودی آرام می‌شدند، زیرا اینتر بلافاصله مانند تیمی در دو نیمه نهایی جام حذفی بازی کرد تا آن که 11 بار در سری آ شکست خورد.

آنها می توانستند در همان دقیقه ششم پیش بیفتند که لائوتارو یک ضد حمله عالی را با ارسال یک پاس ضعیف به فدریکو دیمارکو که در محوطه جریمه بود به هدر داد.

با این حال، مارتینز خودش را برای بازی بازکن بازخرید کرد، پس از اینکه ادین ژکو با دفاع بنفیکا جنگید و پاس‌های خود را با بارلا رد و بدل کرد که یک بیگودی عالی را با سمت چپ خود آزاد کرد.

با این حال یک خطای دفاعی به اورسنس اجازه داد تا بنفیکا را در شب هفت دقیقه قبل از تعطیلات به پایان برساند، هافبک نروژی کاملاً تنها شد و با ضربه سر از آندره اونانا گذشت.

اینزاگی قبل از بازی گفت که اینتر به سادگی دفاع نخواهد کرد اما آنها عقب نشستند زیرا بنفیکا برای صعود غیرمحتمل به دور بعد تلاش می کرد.

و با خشم تماشاگران میزبان از سوی هواداران بنفیکا که شراره هایی را از سطح بالای زمین به سمت هواداران خود پرتاب می کردند، مارتینز مطمئن شد که اینتر در دقیقه 68 به میدان می رود.

دیمارکو به خوبی توسط هنریک مخیتاریان پیدا شد و مدافع کناری یک سانتر متحرک را به ثمر رساند که مارتینز به طرز ماهرانه ای به خانه هدایت کرد تا اولین گل خود را از اوایل مارس به ثمر برساند.

و یک شب عالی برای هواداران اینتر در حالی تکمیل شد که 12 دقیقه باقی مانده بود، زمانی که کوریا از نیکلاس اوتامندی شانه خالی کرد و در اولین گل خود از اوایل اکتبر به گل رسید.

سیلوا در حالی که 4 دقیقه باقی مانده بود، با سر به صلیب الخاندرو گریمالدو برای خانه تکان داد، اما تماشاگران میزبان از قبل آهنگ‌هایی را درباره هواداران میلان می‌خواندند.

و پایان کم موسی در عمق وقت های تلف شده، که اینزاگی بعداً گفت که آنها آن را به دلیل سوت زدن یک داور در میان جمعیت پذیرفته اند، چیزی جز تسلیت دوم برای پرتغالی شکست خورده نبود.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله