ایشان کیشان پیش از مسابقه IPL 2023 به شوبمن گیل سیلی می زند، GT Star سپس این کار را انجام می دهد. تماشا کردن

ایشان کیشان و شوبمن گیل دو ستاره در حال ظهور در کریکت هند هستند. هر دو ضربه‌زنان درجه یک هستند و تأثیر زیادی در تیم کریکت هند گذاشته‌اند. در حالی که گیل یکی از معدود بازیکنان کریکت است که یک قرن در هر سه فرمت به ثمر رسانده است، کیشان تنها چهارمین هندی است که در ODI ها یک قرن دو برابر شده است. این دو دوست خوبی هم هستند و در تورهای هند هم اتاقی هستند. گیل اخیراً گفته است که کیشان می تواند شیطان باشد. “ایشان همیشه روتین قبل از بازی من را خراب می کند، او به من اجازه نمی دهد بخوابم. او از iPad خود بدون ایرپاد استفاده می کند و فیلم را با صدای کامل تماشا می کند. سپس به او قسم می خورم که صدا را کم کند یا ایرپادها را بگذارد. بنابراین، او به من می گوید که من کسی هستم که در اتاقش می خوابم، بنابراین قوانین مربوط به او است. ما هر روز با هم دعوا می کنیم، این روال قبل از بازی من است.” او در مصاحبه ای در bcci.tv گفت.

گیل برای تیم گجرات تایتان به رهبری هاردیک پاندیا در IPL 2023 بازی می کند در حالی که کیشان برای سرخپوستان بمبئی به رهبری روهیت شارما بازی می کند. دو تیم روز سه‌شنبه در احمدآباد به مصاف یکدیگر رفتند و قبل از بازی دیدار خنده‌داری دو تیم برگزار شد. کیشان را می‌توان دید که به گیل سیلی می‌زند و او هم لطفش را به او داد.

تماشا کنید: ایشان کیشان سیلی شیک به شوبمن گیل، ستاره جی تی و سپس این کار را می کند

در صحبت کردن در مورد مسابقه، گجرات تایتانز یک عملکرد بالینی ارائه کرد تا در یک مسابقه IPL کاملاً یک طرفه از هندی‌های بمبئی با 55 ران پیشی بگیرد. یک هدف سفت 208 تعیین کنید، MI در 152 برای 9 متوقف شد.

MI شروعی را که دوست داشت نداشت و در 29 سالگی برای از دست دادن ویکت کاپیتان روهیت شارما در شش اور تلاش می کرد، تیم در استفاده از پاورپلی به شدت ناکام ماند.

روهیت در حالی که سعی می‌کرد توپ را از آن طرف بازی کند، به یک برتری دست یافت و در اور دوم به بازیکن مقابل خود، هاردیک پاندیا، یک ضربه برگشت داد.

بعد از اینکه دریان‌ها کارشان را انجام دادند، رشید خان، ستاره‌دار پا به میدان آمد و اولین بازی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای را انجام داد.

MI موفق شد در اور هفتم 13 ران به ثمر برساند، قبل از اینکه رشید به ماندن پر زحمت ایشان کیشان در میانه راه پایان دهد. ایشان در 13 ران خود 21 توپ مصرف کرد.

سه توپ بعد، رشید تیلاک ورما را در جلوی ویکت گیر انداخت تا در اوور هشتم، MI را در 45 برای سه به عقب برگرداند.

از آنجا، برنده پنج بار MI نتوانست به اندازه کافی برای به چالش کشیدن مدافع عنوان قهرمانی انجام دهد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله