ایشان کیشان و روهیت شارما ظهیر خان را از مصاحبه زنده برای رژه پیروزی می دزدند

روهیت شارما و ایشان کیشان، دو تیم افتتاحیه هندی‌های بمبئی، پایه‌های فوق‌العاده‌ای برای تیم گذاشتند و هدف ۱۸۶ دوش را مقابل کلکته نایت رایدرز در مسابقه لیگ برتر هند (IPL) ۲۰۲۳ در روز یکشنبه تعقیب کردند. این دو برای اولین ویکت 65 ران انجام دادند قبل از اینکه روهیت برای 20 ران اخراج شود. با این حال، پس از مسابقه، روهیت و ایشان در مصاحبه ظهیر خان، ستاره سابق MI با پخش کننده، او را در حین تصویربرداری زنده از دوربین دور کردند.

ظاهر در گفتگو با جیو سینما یکی از پخش کننده های لیگ T20 بود. اما روهیت و ایشان با جشن گرفتن پیروزی تیم مقابل KKR با هواداران خاص، او را از مصاحبه دور کردند و به رژه پیروزی خود بردند. اینم ویدیو:

بمبئی در تعقیب یک هدف 186، شروعی آتشین را آغاز کرد زیرا بازکننده های آنها ایشان کیشان و روهیت شارما در اور دوم بازی، شاردول تاکور را برای 16 ران چکش کردند. دوتایی بمبئی به فرم تاول‌آمیز خود ادامه دادند و با کمک دو شش و یک چهار، 17 ران به اومش یداو کوبیدند.

چرخش مداوم ضربات و برداشتن مرزها برای تفریح، فشار را بر بمبئی نگه داشت. بازکننده‌های بمبئی با تحویل‌های ضعیفی که پیشنهاد می‌شد مستقر شدند و از موقعیت‌های گلزنی که توسط تیم کولکته داده شده بود، استفاده کردند.

کیشان در فرم داغ در اور چهارم با کمک دو شش شش به سونیل نارین 22 ران زد و امتیاز تیمش را از مرز 50 ران فراتر برد.

جفت تهاجمی بیش از 60 دوش در 5 اور جمع شد، با این حال، شراکت 65 ران بین بازکننده ها شکست خورد زیرا سویاش شارما روهیت را برای 20 بار اخراج کرد.

سپس سوریاکومار یداو، ضربه زن راست دست به خفاش آمد. کیشان فرم داغ خود را حفظ کرد و در اوور هشتم بازی نیم قرن توپ 21 را مطرح کرد. کیشان پس از کوبیدن حداکثر در اوور نهم، طعمه توپ خیره کننده وارون چاکاراوارتی شد. ایشان کیشان قبل از کسب 52 امتیاز از تنها 22 تحویل خارج شد.

تیلاک ورما سپس برای خفاش بیرون آمد. ضربه‌زنان بمبئی ضربه را به خوبی چرخاندند و اجازه ندادند توپ‌بازان کلکته در حالی که توپ‌های شل پیشنهاد شده را می‌کوبند، آرام بگیرند. سپس Suyash Sharma یک تحویل خیره کننده به Tilak Varma با 30 تخفیف 25 ارائه کرد.

تیم دیوید سپس به ضربات خفاش آمد و با کمک دو ماکسیمم 15 ران به چاکاراوارثی کوبید. سپس سوریاکومار پس از به ثمر رساندن 43 ران در هفدهمین مسابقه به شردول تاکور تبدیل شد.

سپس نهال وادهرا به زمین زد اما توانست کارهای زیادی انجام دهد زیرا پس از به ثمر رساندن تنها 6 ران به پاویون بازگردانده شد. در هجدهم دیوید تیمش را به پیروزی 5 ویکت مقابل KKR هدایت کرد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله