ایشانت شارما از تور استرالیا خارج شد ، ارزیابی بعدی روهیت شارما در 11 دسامبر


هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) روز پنجشنبه ، 26 نوامبر ، هیئت مدیره کریکت هند ، ایشانت شارما ، از تور استرالیا محروم شد. تیم بین المللی یک روزه به عنوان پشتیبان Navdeep Saini ، که از اسپاسم پشت شکایت داشت. روهیت شارما که در حال بهبودی از ناحیه همسترینگ آسیب دیده در جریان لیگ برتر هند (IPL) بود ، در 11 دسامبر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. شرکت روهیت در سری تست پس از ارزیابی مشخص خواهد شد.

اخبار

همچنین انتشار BCCI نشان داد که روهیت پس از انعقاد IPL در امارات به هند سفر کرده تا در کنار پدر بیمار خود باشد.

در این متن آمده است: “آقای روهیت شارما برای حضور در پدر بیمار خود مجبور شد پس از IPL به بمبئی برگردد. پدر او اکنون در حال بهبودی خوب است و این امر به وی اجازه داده است به NCA سفر کرده و توانبخشی خود را آغاز کند.”

این افشاگری با توجه به اظهارات ویرات کوهلی ، کاپیتان هند در اوایل روز پنجشنبه صورت گرفت ، جایی که وی گفت هیچ شفافیتی در مورد اینکه چرا روهیت پس از بازی در فینال IPL با تیم به استرالیا سفر نکرده است ، مشخص نیست.

در مورد ایشانت ، BCCI گفت که پیسر از فشار جانبی که در طی IPL 2020 متحمل شده کاملاً بهبود یافته است و “او برای دستیابی به تناسب اندام تست مسابقه در حال افزایش حجم کار خود است”.

با این حال ، ایشانت از سری مسابقات چهار مسابقه ای که از 17 دسامبر در آدلاید آغاز می شود ، منتفی است.

پیش از این ، كوهلی گفته بود كه تیم در مورد وضعیت مصدومیت روهیت “بازی انتظار را انجام می دهد”.

کوهلی گفت: “قبل از جلسه انتخاب ، نامه ای دریافت کردیم که وی در دسترس نیست ، وی در طی IPL آسیب دیده است. در آن گفته شده بود که جوانب مثبت و منفی این آسیب دیدگی برای او توضیح داده شده بود و او فهمیده بود که در دسترس نیست.” گفت

“بعد از آن (جلسه انتخاب) او در IPL بازی کرد و همه ما فکر می کردیم که او در آن پرواز به استرالیا خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا او با ما سفر نمی کند نداشتیم. هیچ اطلاعاتی وجود نداشته است ، وضوح.

تبلیغ شده

کوهلی گفت: “ما در حال انتظار بازی هستیم.”

بیشتر برای دنبال کردن …

مباحث ذکر شده در این مقاله