“اگر MS Dhoni سال آینده بازی کند…”: برداشت هاربهاجان سینگ در مورد آینده کاپیتان CSK مانند همه طرفداران است

با توجه به اینکه MS Dhoni پس از پاسخ به یک سوال بازنشستگی در جریان بازی مقابل لاکنو سوپر جاینتز در روز چهارشنبه، ظاهراً لحظه ای “قطعاً نه” را برای طرفداران کریکت بازسازی کرده است، این بازیکن آس کریکت بار دیگر همه را در مورد آینده خود پس از این فصل هندی حدس زد. لیگ برتر 2023. کاپیتان سابق هند، وقتی از کاپیتان سابق هند در جریان بازی مقابل سوپر غول‌های لاکنو در لاکنو، درباره صحبت‌های بازنشستگی‌اش پرسیده شد، به دنی موریسون، مفسر گوگولی گفت که هرگز در مورد اینکه آیا IPL 2023 آخرین فصل او خواهد بود یا خیر، اظهار نظر نکرد.

دنی موریسون در حین بازی پرسید: “به وضوح، این تور فوق العاده آواز قو، آخرین تور شماست. چگونه از آن لذت می برید؟”. که دونی پاسخ داد، “شما تصمیم گرفتید که آخرین IPL من است، نه من.”

بیانیه کاپیتان چهار بار برنده IPL کافی بود تا بحث بر سر شایعات بازنشستگی او ایجاد شود. هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، در حالی که درباره آینده MS Dhoni در IPL اظهار نظر می کرد، اظهار داشت که فقط دونی می داند که چه زمانی بازنشسته خواهد شد.

هاربهاجان سینگ که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “فقط MS Dhoni می داند که دونی چه زمانی بازنشسته می شود. من سال گذشته گفتم که او امسال بازی خواهد کرد. نمی دانم که آیا او سال آینده نیز بازی خواهد کرد. بله، اگر او سال آینده بازی می کند، هواداران از دیدن بازی او خوشحال خواهند شد. هواداران همیشه دوست داشته اند بازی او را ببینند.”

محمد کایف بازیکن سابق کریکت هند در ادامه بر اهمیت MS Dhoni – که نه تنها یک بازیکن بلکه یک مربی است – در مجموعه CSK تاکید کرد.

محمد کایف در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “ماهی دیگر نه به عنوان بازیکن بلکه به عنوان مربی بازی می کند. او تیم را انتخاب می کند. بیایید وارد زمین شویم. او زیاد به بزرگسالان اذیت نمی کند اما به آموزش جوانان ادامه می دهد. او می‌خواهد هر بازیکنی که زیر نظر او بازی می‌کند، عملکرد خوبی داشته باشد، زیرا کار تیم را آسان‌تر می‌کند.”

اوایل روز چهارشنبه، MS Dhoni قبل از درگیری IPL 2023 در برابر غول‌های بزرگ لاکنو (LSG) تجلیل شد.

در همین حال، Sunrisers Hyderabad به مصاف Kolkata Knight Riders می رود و هدف خود را ادامه حرکت برنده است. باتجر جوان SRH، آبیشک شارما، در این بازی غوغا خواهد کرد. باتر با استعداد همه را تحت تاثیر ضربات پیاپی خود قرار داده است. یوسف پاتان، بازیکن سابق کریکت هند، باتر شیک چپ دست را تحسین کرد و آینده درخشانی را برای او پیش بینی کرد.

یوسف پاتان که در کریکت لایو ستاره اسپورت صحبت می کرد، گفت: “آبیشک شارما آینده درخشانی در انتظارش است. او شوت های درخشانی در این تورنمنت انجام داد. او در مقابل اسپینرها خوب است، فکر می کنم او برای تیم ملی نیز بازی خواهد کرد. “

هاربهاجان سینگ، بازیکن سابق کریکت هند، این جوان را به عنوان یک خمیر مناسب که SRH باید برای آینده آماده کند، نامید.

هاربهاجان سینگ در گفتگو با کریکت لایو ستاره اسپورت گفت: “آبیشک شارما یک ضربه زن مناسب است، که دوست دارد مسابقات را باز کند. او مدتی است که برای پنجاب بازی می کند و برای آنها نیز اینینگ باز می شود. او بازیکنی است که SRH می کند. مدیریت تیم باید برای آینده آماده شود و حتی او را به عنوان کاپیتان آینده تیم آماده کند.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات ذکر شده در این مقاله