“اگر آنها 5/50…”: میچل استارک پایداری بازبال را پیش از خاکستر زیر سوال می برد

میچل استارک در مورد توانایی انگلستان برای حفظ برند تهاجمی کریکت خود تردید ایجاد کرده است.© AFP

میچل استارک، ستاره‌دار استرالیایی، توانایی انگلستان برای حفظ وضعیت تهاجمی خود در مواجهه با ناملایمات را مورد تردید قرار داد و گفت که بازی تهاجمی سه شیرها، سریال Ashes را جذاب می‌کند. انگلیس از زمانی که برندون مک کالوم سرمربی شد و بن استوکس هدایت آن را برعهده گرفت، وضعیت خود را تغییر داده است. آنها یک مارک تهاجمی کریکت به نام “BazBall” بازی کرده اند.

در جریان پیروزی 3-0 خود در پاکستان در سال گذشته، بن استوکس و شرکتش رکوردهای زیادی را شکستند.

پنج تست بین استرالیا و انگلیس بین 16 ژوئن تا 31 جولای برگزار می شود.

فارغ از اینکه انگلیس چه چیزی را به سمت آنها پرتاب می کند، استرالیایی ها آماده هستند تا بازی خودشان را انجام دهند.

سیدنی مورنینگ هرالد به نقل از استارک گفت: “اگر آنها 5 تا 50 ساله هستند، آیا هنوز بیرون می آیند و تاب می زنند؟ نمی دانم.”

“آنها توانسته اند آن را برای مدتی حفظ کنند. به آنها احترام می گذارم، این فقط یک بار نیست. این یک مسابقه هیجان انگیز Ashes را ایجاد می کند. خواهیم دید که آیا این روشی است که آنها قرار است بازی کنند، چگونه بازی کنند. از بچه‌هایی که این هفته با آنها صحبت کرده‌ام، ما واقعاً زیاد خرید نمی‌کنیم.”

استارک همچنین اعتراف کرد که صرف نظر از زمین، هر دو تیم باید 20 ویکت بگیرند تا برنده تست شوند. در نتیجه، او یک مبارزه پرچرب را در همه جبهه ها پیش بینی می کند.

“آیا تا به حال یک ویکت سریع در انگلیس دیده‌اید؟ نمی‌دانم می‌توانند آن‌ها را سریع بسازند یا نه. مطمئناً می‌توانند آنها را صاف کنند. فکر می‌کنم این یک پرده دود است. همیشه کمی گپ در اطراف خاکستر وجود دارد. هنوز کریکت وجود دارد و در هر دو انتها سه استامپ وجود دارد. برای برنده شدن در یک تست هنوز باید 20 ویکت بگیرید. ممکن است آنها کمی سریعتر از ما امتیاز بگیرند، اما دلیلی وجود ندارد که ترکیب ضربه‌ای ما نتواند تعداد دوش‌ها را کسب کند. آنها این کار را انجام می دهند. استارک می گوید که این کار بسیار جذاب خواهد بود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله