“او می تواند یک برنده مسابقه باشد”: کمک مربی پنجاب کینگز در جوان

براد هادین دستیار مربی کینگز پنجاب احساس می کند که پرابسیمران سینگ بازکننده جوان در یک نقش “فشار بالا” بازی می کند و زمانی که ثبات پیدا کند می تواند بازیکن بسیار “خطرناکی” باشد. ویکت بان 22 ساله توپ 60 را در برابر راجستان رویالز شکست داده بود اما در دو بازی بعدی موفق به شکست دادن توپ شد. اما هادین از بازی بازکن حمایت کرد تا در بازی های آینده خوب ظاهر شود و گفت که جای او در ترکیب اصلی تیم امن است.

هادین پس از شش گل تیمش گفت: “ما در بازی مقابل راجستان (رویالز) دیده ایم که او بسیار با استعداد است. وقتی وارد زمین می شود، قدرت زیادی دارد و شوت های زیادی در زمین بازی می کند و می تواند یک برنده مسابقه باشد.” باخت ویکت به گجرات تایتانز در روز پنجشنبه.

“بنابراین فقط این است که او اکنون سرعت و نقش خود را درک کند. ما از او حمایت می کنیم تا سبکی از بازی را انجام دهد که در شش اور اول به آن نیاز داریم و این یک بازی پرخطر خواهد بود. بنابراین شما می روید. برای دیدن چند نمایش خوب و بد.” حددین در پاسخ به این سوال که آیا پنجاب گزینه های کافی در بالای جدول دارد در صورتی که پرابهسیمران به اشتباه خود ادامه دهد، گفت: “بله، ما گزینه های زیادی در تیم خود داریم، اما در حال حاضر نقش او در بالای جدول امن است. ، برای انجام یک بازی واقعاً فعال.

ما در این تورنمنت دیده‌ایم که اگر به بچه‌ها چند بازی اضافی بدهید که معمولاً خوب می‌شوند، بازیکنان فوق‌العاده با استعدادی هستند و او در نقش فشار بالا بازی می‌کند، در شش اور اول، بازی را بگیرید. بنابراین ما در جایی که او در آن است راحت هستیم.

او بدیهی است که دوست دارد دویدن های بیشتری داشته باشد، اما شما می دانید که وقتی همه چیز را درست می کند و کمی ثبات پیدا می کند، یک بازیکن بسیار خطرناک برای مدتی خواهد بود. پنجاب یک بار دیگر با ضربات پایین تر از حد خود به پایان رسید زیرا آنها توانستند پس از درخواست برای زدن اولین ضربه، 153 را برای 8 ضربه بزنند. توپ گیران بازی را به عمق بردند، اما در نهایت گجرات با یک توپ خالی، هدف را اصلاح کرد.

“فکر می‌کنم امروز ضربه زدن ما بود، ما احتمالاً در پایان 20 تا 30 دوش را ترک کردیم و احتمالاً این تفاوت در نتیجه بود.

“در آخرین بازی ما فکر می کردم حیدرآباد خوب بازی کرده است و این بار احتمالاً تقصیر ما بود که خفاش از چند بازیکن استفاده نکرد و احتمالاً برای یافتن آن 20 و 30 ران کمی پیشگیرتر بودند.” حدین در پاسخ به این سوال که آیا نرخ ضربه زدن ضربه‌ها مشکلی است یا خیر، گفت: “بله، بدیهی است که بخش بزرگی از این بازی است. ما دیدیم که بچه‌های بازی گذشته حرکتی را به سمت عقب ایجاد کردند و شما باید مراحل مختلف را تشخیص دهید که چه زمانی باید انجام شود. بازی را ادامه دهید، چه زمانی باید داروی خود را مصرف کنید و اعتصاب کنید و یک و دو را انجام دهید و سپس مرزها معمولاً از آنجا دنبال می‌شوند.” لیام لیوینگستون ستاره همه جانبه روز پنجشنبه پس از ورود از انگلیس در روز دوشنبه به تیم ملحق شده بود.

هدین در پاسخ به سوالی درباره او گفت: “او به تازگی از پرواز خارج شده است، تا چند روز آینده خواهیم دید که در کجا قرار دارد. او به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشته است، بنابراین ما فقط فرصت داشتیم تا کمی نگاه کنیم. در 24 ساعت گذشته درباره او. در بازی بعدی چیزهای بیشتری خواهیم دانست.” پنجاب روز شنبه به مصاف لاکنو سوپر جاینت خواهد رفت.

موضوعات ذکر شده در این مقاله