“او مورد علاقه من است…”: سلمان خان بازیکن کریکتی را که بیشتر دوستش دارد را فاش کرد

نام‌های برتر کریکت هند عمدتاً در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. راجستان رویالز و لاکنو سوپر جاینتز دو مکان برتر جدول لیگ را در اختیار دارند در حالی که چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس دونی در رده پنجم جدول قرار دارند. در روز چهارشنبه، CSK علیرغم آخرین پیروزی دونی در هرویک، با اختلاف اندکی مقابل راجستان رویالز شکست خورد که در آن دو شیش زد. اما در نهایت، CSK با سه ران کوتاه آمد. روز پنجشنبه، در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، سلمان خان، بازیگر فوق ستاره، نام “کریکت باز مورد علاقه خود” را آشکار می کند.

سلمان در این ویدئو داستانی را برای گروهی از بچه ها تعریف می کند. او می گوید: «مردی از شمال به عنوان کاپیتان چنای به جنوب آمد. وقتی یکی از بچه‌ها می‌گوید «MS Dhoni»، بازیگر تأیید می‌کند و می‌گوید: «Dhoni، او مورد علاقه من است».

چنای سوپر کینگز (CSK) روز چهارشنبه در لیگ برتر هند (IPL) 2023 تقریباً یک پیروزی قهرمانانه مقابل راجستان رویالز (RR) به دست آورد. این کاپیتان MS Dhoni بود که تا پایان شکست ناپذیر باقی ماند، اما به 5 ران از توپ نهایی برای پیروزی در مسابقه نیاز داشت، “Thala” نتوانست توپ را به مرز ارسال کند. نتیجه این بود که راجستان به پیروزی 3 ران دست یافت. با این حال، پس از بازی، استفن فلمینگ، مربی CSK، خبر نگران کننده ای را منتشر کرد و گفت که دونی از زانو آسیب دیده است.

Dhoni در حالی که برخی از شش های علامت تجاری خود را اجرا می کرد، به ویژه در برابر اسپینرها، لمس عالی به نظر می رسید. Dhoni 32 گل از 17 توپ را با کمک یک مرز و 3 توپ به ثمر رساند و همکاری ارزشمندی با Ravindra Jadeja ایجاد کرد که 25 توپ از 15 توپ را به ثمر رساند.

در فینال اور مقابل ساندیپ شارما، که به 21 ران از 6 توپ آخر نیاز داشت، دونی توانست دو شش ضربه را در اوور بزند، اما ساندیپ برگشت و پیروزی 3 ران را برای تیمش رقم زد.

فلمینگ در مورد Dhoni فاش کرد که کاپیتان فرنچایز از آسیب زانو رنج می‌برد، اما همچنان می‌توانست کارهای خارق‌العاده‌ای در وسط انجام دهد.

او در حال پرستاری از مصدومیت زانو است که می‌توانید در برخی از حرکاتش مشاهده کنید. این تا حدودی او را مختل می‌کند. آمادگی بدنی او همیشه بسیار حرفه‌ای بوده است. او یک ماه قبل از شروع مسابقات می‌آید. او بازیکن بزرگی است. ما هرگز در مورد آن شک نداریم. فلمینگ در کنفرانس مطبوعاتی گفت: او فقط شگفت انگیز است.

موضوعات ذکر شده در این مقاله