اولین ODI ، پیش نمایش: رقابت قدیمی در شرایط جدید از سر گرفته می شود

پیش نمایش استرالیا در برابر هند اول ODI: رقابت قدیمی با شرایط جدید ، از سر گرفته می شود

مانند هر طرف ، این تیم هندی نیز ترکیبی جدید و حذفیات چشمگیر دارد.© توییتر


هنگامی که هند در برابر استرالیا در 1 قرار می گیردخیابان ODI از سری 2020-21 ، آنها قبلاً تجربه کرده اند که انجام هر ورزشی تحت تهدید COVID به چه صورت است. آزمایش های مکرر ، قرنطینه ها و محدودیت های مختلف ، بدون ذکر تغییرات در قوانین ، به یک امر عادی تبدیل شده است و در حالی که تقریباً تمام بازیکنان تیم هند در طول لیگ برتر هند دچار چنین محدودیت هایی شده اند ، بازی در هند یک کتری متفاوت از ماهی است. آنهایی که در IPL هم تیمی بودند ، ناگهان به رقیب تبدیل شده اند و وقتی جمعه دو تیم در سیدنی به مصاف هم می روند ، هیچ محله ای داده نمی شود یا انتظار نمی رود.

اخبار

مانند هر طرف ، این تیم هندی نیز ترکیبی جدید ، و برخی موارد قابل توجه نیز دارد. عدم حضور روهیت شارما یک س constantال دائمی بوده است ، اما در مورد توضیحات کریکت بورد بسیار پیچیده است ، در حالی که خود بازیکن در مورد موجود بودن خود اظهار داشت. این چیزی است که می تواند گلوله برفی کند اگر در پایان خفاش هند به خوبی کار کند.

در مورد بقیه ، هیچ تعجب آور واقعی وجود ندارد زیرا انتخاب کنندگان BCCI به انتخاب های واضح پایبند هستند. همیشه س aboutالاتی در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان دیگر شامل نمی شوند وجود خواهد داشت ، اما این همیشه با کریکت در هند برابر است.

در مورد استرالیایی ها ، قطعاً برگ برنده آنها میچل استارک خواهد بود. دست سریع چپ دست به طور مداوم IPL را از دست داده و به عنوان یک سلاح شوک و هیجان نجات داده شده است تا از رقبا خارج شود و این بار همان است. استارک تفاوت قابل توجهی در استرالیا ایجاد می کند و قدرت شلیک بسیار زیادی به بولینگ آنها اضافه می کند.

تبلیغ شده

آرون فینچ یکی از مظنونان معمول را هدایت می کند ، همچنین علاقه زیادی به چگونگی افزودن استیو اسمیت و دیوید وارنر به نبردهای اوسی وجود دارد.

بازی با IPL و بازی یک روزه بین المللی دو چیز کاملاً متفاوت است و تفاوت در زمانی که اولین توپ در روز جمعه به گل می رسد مشهود خواهد بود. مقدمات شروع هر دو طرف بهتر است ، زیرا این امر همچنین می تواند در مورد بقیه مجموعه ها تصمیم بگیرد ، نه فقط ODI ها.

مباحث ذکر شده در این مقاله