اولین نمایش بزرگ Thalaiva Rajinikanth با سیاست های روحانی سکولار

اولین نمایش بزرگ

راجینیکانت یکی از پردرآمدترین بازیگران هند است و از پیروی فرقه مانند در سراسر هند لذت می برد

چنای:

همانطور که سرانجام امروز ، پس از سالها تعلیق ، سرانجام اعلام کرد که اکنون یا هرگز ، راجینیکانت گفت که به سیاست می پیوندد. وی با شور و اشتیاق اعلام کرد: “من آماده ام که جانم را برای مردم تامیل فدا کنم” ، و برخلاف قهرمانان اکشن بزرگتر از زندگی که در فیلم هایش بازی کرده به نظر نمی رسد.

این فوق ستاره 69 ساله مهمانی خود را در شب سال نو اعلام می کند و آن را در ژانویه ، پنج ماه قبل از انتخابات تامیل نادو ، راه اندازی می کند. “اتفاقات شگفت انگیز و شگفت انگیزی رخ خواهد داد!” او بدون بیان صریح قول داد که در نظرسنجی ها شرکت خواهد کرد.

راجینیکانت ، یکی از پردرآمدترین بازیگران هند ، گفت که “با حمایت گسترده مردم” حزب او “سیاست های صادقانه ، شفاف ، بدون فساد ، بدون کاست ، سکولار و معنوی” را در این ایالت ایجاد خواهد کرد.

با این کار ، هادی سابق اتوبوس از یک کمدی در سیاست به یک نقش اصلی تبدیل می شود.

در ماه اکتبر ، به نظر می رسید راجینیکانت تمایلی برای پریدن ندارد پس از نامه ای که به نظر می رسد پزشکان به او توصیه کرده اند از سیاست دور شود ، با توجه به سلامتی او پس از پیوند کلیه ، که باعث آسیب پذیری او از کوید شد.

این بازیگر از پیروی های فرقه مانند در سراسر هند ، به ویژه جنوب ، جایی که به عنوان محبوب “تالایور” (رهبر).

فیلم های او جشنواره بزرگی در تامیل نادو است ، طرفدارانش برای او دعا می کنند ، بسیاری از آنها مانند آخرین شخصیت خود موهایشان را کوتاه می کنند و حتی برخی روی پوسترهای بزرگش شیر می ریزند.

راجنیکانت پیش از آنکه در سال 1973 وارد بازیگری شود ، هادی اتوبوس در بنگالورو بود و در حال ساخت رپرتوار گسترده ای از فیلم ها در بمبئی و همچنین جنوب بود. تعداد کمی از ستاره ها می توانند با فداکاری ای که طرفداران نسبت به او دارند ، مطابقت داشته باشند.

اما آیا می تواند به رای تبدیل شود؟

اخبار

راجینیکانت تأثیر سیاسی خود را در سال 1996 اثبات کرد ، زمانی که شکست حاکم AIADMK در نظرسنجی های تامیل نادو به یک بیانیه توسط وی نسبت داده شد. وی گفته بود: “اگر J Jayalalithaa (رئیس وقت و رئیس AIADMK) رأی داده شود ، حتی خدا هم نمی تواند تامیل نادو را نجات دهد.”

راجینیکانت در سال 2017 گفت که می خواهد برای ایجاد “تغییر در تامیل نادو” وارد سیاست شود. طرفداران او جشن گرفتند ، اما مجبور شدند صبر کنند وقتی بازیگر در موضوعات مختلف وزن می کند بدون اینکه فعالانه وارد سیاست شود.

او جنبش خود را راجینی مكالل مندرام (RMM) را راه اندازی كرد ، اما تصور می شد كه در مورد شركت در سیاست و انتخابات تردید دارد.

Rajinikanth مدت طولانی است که بحث در مورد گرایش های سیاسی خود را به بحث می گذارد.

در سال 1995 ، هنگامی که وی با نخست وزیر وقت ناراسمیما رائو ملاقات کرد ، صحبت در مورد پیوستن وی به کنگره وجود داشت.

در سال 2004 ، درست قبل از انتخابات ملی ، این بازیگر قول حمایت از اتحاد AIADMK-BJP را داد اما در تامیل نادو متلاشی شد.

سال گذشته ، او اعلام کرد که در انتخابات ملی شرکت نخواهد کرد و لباس وی از هیچ حزبی حمایت نمی کند.

اقدام راجینیکانت در جنوب دارای سوابق شناخته شده ای است. سیاستمدار بازیگر NT Rama Rao در سال 1982 حزب سیاسی خود را راه اندازی کرد و در سال 1983 وزیر ارشد آندرا پرادش شد. تفاوت در این است که آقای رائو ، معروف به “NTR” ، فقط 60 سال داشت. Rajinikanth 70 ساله است و در بهترین حالت نیست سلامتی ، نزدیکان وی به نقل از پزشکان می گویند.