اولین بار در تاریخچه IPL! MS Dhoni با «قرن دوگانه» منحصربه‌فرد تاریخ می‌سازد

چنای سوپر کینگز (CSK) روز جمعه در دیدار لیگ برتر هند (IPL) 2023 با 7 ویکت مقابل سان رایزرز حیدرآباد (SRH) پیروز شد. در حالی که Ravindra Jadeja و Devon Conway به ترتیب با توپ و خفاش بهترین عملکرد را داشتند، Dhoni در سکوت یک قرن دوگانه منحصر به فرد را در پشت کنده ها به پایان رساند. دونی 41 ساله به اولین دروازه بان در تاریخ IPL تبدیل شد که 200 اخراج را تحت تأثیر قرار داد. در بازی مقابل حیدرآباد، دونی یک ران اوت، یک ضربه و یک ضربه وارد کرد و به تعداد خود اضافه کرد تا “دو تن” منحصر به فرد را در 233 مسابقه IPL تکمیل کند.

هنگامی که نوبت به فهرست کلی می رسد، Dhoni در جایگاه اول قرار دارد. پس از او، دینش کارتیک، ویکت بان کهنه کار تیم رویال چلنجرز بنگلور است که در 218 مسابقه، 187 اخراج به نام خود ثبت کرده است. استامپر سابق RCB AB de Villiers با 140 اخراج در جایگاه سوم قرار گرفت. رابین اوتاپا، وریدیمن ساها و پارتیو پاتل در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند.

در پایان مسابقه، دونی اعتراف کرد که نمی‌داند چه مدت از دوران حرفه‌ای خود باقی مانده است و فقط می‌خواهد همه چیزش را صرف کند، در هر زمان کمی که برای او به عنوان یک کریکت باقی مانده است.

او گفت: “هر چه گفته و انجام شود، آخرین مرحله از حرفه من، مهم است که از آن لذت ببرم. احساس خوبی است که در اینجا هستم. آنها عشق و محبت زیادی به من داده اند. آنها همیشه دیر می مانند تا به من گوش دهند.”

دونی با روشن کردن عملکرد بولرهای خود گفت: “شما برای انتخاب اکشن او (پاتیرانا) به زمان نیاز دارید. ما با مالینگا دیده ایم – کسی که عملکرد ناخوشایندی دارد و با خط و طول بسیار سازگار است – گلزنی دشوار است. از او مردد بودم. در زدن دومی مردد بودم. احساس می‌کردم که شبنم زیادی وجود نخواهد داشت. در مجموع اورهای میانی تنظیمات بود. بولرهای سریع در چند اور آخر خیلی خوب بولینگ کردند. من همیشه به آنها می‌گویم که اولویت اول تنظیم زمین است. با شماست. با این حال آنها بهترین شکار را به من ندادند. احساس کردم که این یک بازی فوق العاده بود. خیلی وقت است که هنوز یک بازی را به یاد دارم – راهول دراوید نگه داشت و او یکی از آن ها را گرفت. قطعاً پیر است، نمی توانم فرار کنم از آن.”

با این برد، CSK شانس خود را برای صعود به پلی آف تقویت کرده است. آنها در حال حاضر در رده سوم جدول امتیازی قرار دارند.

موضوعات ذکر شده در این مقاله