اوش خان ستاره LSG به دلیل “پرتاب کلاه ایمنی” توبیخ شد، همچنین Faf du Plessis نیز پنالتی را دریافت کرد.

آوش خان پیسر لاکنو سوپر جاینتز (LSG) به دلیل “رفتار تهاجمی” خود پس از پرتاب کلاه ایمنی روی زمین پس از پیروزی هیجان انگیز تیمش در آخرین توپ رویال چلنجرز بنگلور (RCB) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 جریمه شد. دوشنبه. حتی فاف دو پلسیس، کاپیتان فرنچایز بنگالور، به دلیل حفظ نرخ بیش از حد آهسته در مسابقه، توسط شورای حاکم IPL جریمه شده است. پس از اینکه RCB نتوانست سهمیه اورهای خود را در زمان مقرر به پایان برساند، دو پلسیس 12 میلیون روپیه جریمه نقدی دریافت کرد.

LSG مسابقه را با یک ویکت از آخرین توپ برد و اوش، بازیکن شماره 11 آنها، در هیجان، کلاه خود را پس از اتمام مسابقه پرتاب کرد، که داور مسابقه را توبیخ کرد.

در بیانیه رسانه ای آمده است: “رویال چلنجرز بنگلور به دلیل حفظ نرخ اضافه آهسته در جریان بازی 15 لیگ برتر هند (IPL) 2023 خود در برابر لاکنو سوپر جاینتز در ورزشگاه ام چیناسوامی، بنگلور، در روز دوشنبه جریمه شد.”

“از آنجایی که این اولین تخلف تیم در فصل بر اساس آیین نامه رفتار IPL در رابطه با حداقل تخلفات بیش از حد بود، کاپیتان فاف دو پلسیس 12 میلیون روپیه جریمه شد.” در مورد اوش سرعتی مادیا پرادش، جریمه مالی وجود نداشت زیرا اخطار رسمی کافی تلقی شد.

اوش خان از Lucknow Super Giants به دلیل نقض قوانین رفتار مورد توبیخ قرار گرفته است. برای نقض قوانین رفتاری سطح 1، تصمیم داور مسابقه نهایی و لازم‌الاجرا است.

اوش که در حال اعتصاب بود، نتوانست چوب خود را با توپی که مستقیماً به سمت دروازه بان ویکت می رفت وصل کند. کارتیک، پشت کنده ها ایستاده بود، و به اوش این فرصت را داد که یک سینگل بزند و بازی را برای تیمش ببرد.

با ورودی های PTI

موضوعات ذکر شده در این مقاله