اندرو مک دونالد می گوید: توپ کوتاه برای استیو اسمیت ضعفی نیست


اندرو مک دونالد ، دستیار مربی استرالیا ، روز یکشنبه گفت که استیو اسمیت در مقابل توپ کوتاه ضعف ندارد و اگر بولینگ های هندی به او حمله کنند ، مشکلی نخواهد داشت. هند و استرالیا قرار است در سه آزمایش ODI ، سه T20I و چهار تست مقابل یکدیگر قرار بگیرند. هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I به مصاف یکدیگر می روند و سپس هر دو طرف توجه خود را به طولانی ترین قالب بازی معطوف می کنند.

اخبار

“من فکر نمی کنم که این (توپ کوتاه) در واقع یک نقطه ضعف باشد. من فکر می کنم آنها در آن منطقه شلیک می کنند تا او را زود بیرون بکشند و سپس آنچه را که بعد از آن برنامه اولیه بالقوه خواهید دید ، به یک منطقه یک برنامه استاندارد تر برای امتحان کردن و نفی کردن دویدن ، “ESPNCricinfo به نقل از مک دونالد نقل کرد.

“من فکر می کنم آنها قبلاً از آن استفاده کرده اند و همانطور که گفتم او قبلاً هم خوب کار کرده است ، بنابراین من پیشنهاد می کنم که این طرح لزوماً به طور کامل کار نکرده است. او را به دست آورد اما از نظر بازگشت او قادر به دویدن بود. حتی در کریکت یک روزه ، او توانست گلزنی کند و در کریکت T20 نیز با تصویب این طرح توسط مخالفان ، قادر به گلزنی بود. وی لزوماً این را به عنوان یک نقطه ضعف می داند اما اگر بخواهند می توانند به این روش نزدیک شوند. “

اسمیت سال گذشته دچار ضربه مغزی شد زیرا در اثر خاکستر توسط جفرا آرچر بر روی کلاه ایمنی برخورد کرد و متعاقباً سال گذشته توسط نیل واگنر نیوزلندی هدف قرار گرفت.

خفاشگر راست نیز به دلیل ضربه مغزی که در تورهایش متحمل شد ، امسال سری ODI را مقابل انگلیس از دست داد. اسمیت دارای IPL ناب بود زیرا در سه دوره نیم قرن فقط 311 دویدن در 14 دوره برای Rajasthan Royals به ثمر رساند.

مک دونالد گفت: “آنها (هند) اوایل این اوایل برنامه مشخصی داشتند که در آنها یک گودال پا ، یک مربع عمیق ، و یک مرد عمیق مقابل میدان و همه در آفساید در پاور پلی بازی بودند.”

“این یک تاکتیک است که آنها قبلاً استفاده کرده اند و همانطور که گفتم این احتمالاً برای نفی دویدن است که او به ثمر می رساند و سعی می کند بهترین فرصت را به او بدهد تا او را در آن منطقه بیرون کند. اما او آخرین بار در هند توانست با آن مبارزه کند او در آخرین ODI در بنگلور موفق به کسب 131 با شکوه شد و در Rajkot سهم بسزایی داشت. اما او قبلاً چنین چیزی را داشته است و از طریق آن کار کرده است و من می بینم که این مجموعه هیچ تفاوتی با او نزدیک می شود “.

سرپرست هندی Kohli فقط یک آزمایش در برابر استرالیا انجام خواهد داد و سپس پس از اعطای مرخصی پدری توسط هیئت کنترل کریکت در هند (BCCI) به خانه برمی گردد.

در طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود در سری تست ها را در خاک استرالیا ثبت کند. تیم تحت هدایت کوهلی سرانجام 2-1 سری پیروز شد و اکنون آنها به دنبال حفظ جام Border Gavaskar هستند.

تبلیغ شده

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در Adelaide Oval آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این چهار مسابقه بخشی از مسابقات قهرمانی آزمون جهانی (WTC) خواهد بود. استرالیا و هند در رده های دوم جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله