“امیدوارم که خوشحال باشید…”: پاسخ گستاخانه شیخار داوان به مفسر در مورد سوال نرخ ضربه پس از 99* او در مقابل SRH

IPL 2023: Shikhar Dhawan برنده جایزه بهترین بازیکن مسابقه در باخت PBKS به SRH شد.© BCCI/IPL

ممکن بود در یک هدف برنده نبود، اما ضربه پر شور شیخار داوان در برابر سان رایزرز حیدرآباد در روز یکشنبه یک نمایش فوق العاده بود. او 99 توپ را به ثمر رساند و از 66 توپ به ثمر رساند تا تیمش را به یک مجموع قابل احترام برساند علیرغم عدم حمایت همتایانش. آیدن مارکرام، کاپیتان SRH برنده مسابقه شد و تصمیم گرفت ابتدا در استادیوم بین المللی راجیو گاندی کاسه کند. بوونشوار کومار در اولین توپ اینینگ ضربه زد و PBKS هرگز نتوانست واقعاً حرکت کند.

تیم تحت رهبری داوان مدام در فواصل زمانی معین ویکت های خود را از دست می داد، اما کاپیتان در یک انتها پاشنه های خود را حفر کرد و تا پایان اینینگ به مبارزه ادامه داد.

با کمک ناک Dhawan، PBKS در مجموع 143 مبارزه برای 9 در 20 اور ارسال کرد. کوبش داوان با 12 چهار و 5 شش ضرب بود در حالی که نرخ ضربه 150 داشت.

داوان پس از ضربه زدن به مفسر هارشا بوگل گفت: “امیدوارم از میزان ضربات من در حالی که چیزی توییت کردید راضی باشید. من می توانم گوگل هم بنوشم.”

در اینجا توییت بوگل است که احتمالاً داوان به آن اشاره داشته است:

در مورد بازی، راهول تریپاتی گل 74 را به ثمر رساند نه در حالی که SRH هدف 144 ران را در مقابل PBKS با 8 ویکت در دست و 17 توپ خالی تعقیب کرد.

ضربه فوق العاده داوان، PBKS را با وجود 4 فر مایانک مارکانده (4 بر 15) به یک مجموع قابل احترام رساند. عمران مالک و مارکو یانسن هر کدام دو توپ گرفته بودند در حالی که بوونشوار کومار یک ویکت اسکالپ کرد.

موضوعات ذکر شده در این مقاله