امتیاز زنده PBKS در مقابل GT، IPL 2023: ضربه بزرگ برای PBKS! Shikhar Dhawan Falls On 8، GT در کنترل

امتیاز زنده PBKS در مقابل GT: کاپیتان PBKS Shikhar Dhawan© BCCI


PBKS vs GT Live Score، IPL 2023: Shikhar Dhawan و Matthew Short ظاهر خوبی دارند و در دیدار مقابل گجرات تایتانز به شدت پنجاب کینگز را پیش می برند. از سوی دیگر، GT پس از اینکه محمد شامی در اوور اول پرابهسیمران سینگ را کنار گذاشت، به ویکت های بیشتری چشم دوخته است. GT پس از کاپیتان هاردیک پاندیا برنده پرتاب شد و تصمیم گرفت در مسابقه IPL 2023 در موهالی مقابل پنجاب کینگز بت/کاسه بازی کند. PBKS پس از جایگزینی ناتان الیس و سیکاندار رازا، بانوکا راجاپاکسا و کاگیسو رابادا را در بازی یازدهم خود دعوت کرده است.

به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده مسابقه IPL 2023 بین PBKS و GT







  • 19:48 (IST)

    PBKS در مقابل GT Live: 11 اجرا از نسخه قبلی

    متیو شورت حرکت خود را به سمت پادشاهان پنجاب حفظ می کند و مهارت های درخشان خود را در ضربات ضربی به نمایش می گذارد. او دو مرز پشت سر هم از تحویل محمد شامی را در هم می شکند، در حالی که سرعت ها 11 بیشتر از نسخه قبلی است.

    PBKS 27/1 (3 اور)

  • 19:44 (IST)

    PBKS vs KKR Live: داوان در فرم

    Shikhar Dhawan به فرم آتشین خود ادامه می دهد و دو مرز درخشان را از Joshua Little در هم می شکند. در اور دوم، لیتل 8 ران را واگذار کرد و GT چند ویکت سریع را هدف قرار داد.

    PBKS 16/1 (2 اور)

  • 19:37 (IST)

    PBKS در مقابل KKR Live: 8 اجرا از اوور اول

    با وجود از دست دادن یک ویکت، پادشاهان پنجاب پس از اینکه متیو شورت دو مرز پشت سر هم از تحویل محمد شامی را شکست، توانست به مسیر خود بازگردد. Shami 8 ران را واگذار می کند زیرا PBKS قصد دارد مرزهای بیشتری را بدست آورد.

    PBKS 8/1 (1 بیش از)

  • 19:36 (IST)

    PBKS در مقابل GT Live: OUT

    بیرون!!! محمد شامی با اخراج پرابهسیمران سینگ در اوور اول، موفقیتی زودهنگام برای گجرات تایتان فراهم کرد. شامی در حالی که پرابهسیمران اشتباه می کند، یک اینسوینگر را به توپ می اندازد و در نهایت در وسط ویکت به رشید خان ضربه می زند. اولین ویکت برای PBKS رفت.

    PBKS 0/1 (0.2 اور)

  • 19:30 (IST)

    PBKS vs GT Live: در حال انجام هستیم

    مسابقه IPL 2023 بین پنجاب کینگز و گجرات تایتانز با افتتاح شیخار داوان و پرابهسیمران سینگ برای PBKS آغاز می شود. از سوی دیگر، محمد شامی اولین اور را برای GT بازی خواهد کرد.

  • 19:18 (IST)

    PBKS vs GT Live: تعویضی از هر دو تیم

    زیرمجموعه های PBKS: Atharva Taide، Rahul Chahar، Sikandar Raza، Gurnoor Brar، Harpreet Bhatia

    زیرمجموعه های GT: ویجی شانکار، شیوام ماوی، جایانت یاداو، آبیناو منوهار، سریکار بهارات

  • 19:12 (IST)

    PBKS vs GT Live: Yash Dayal در Playing XI GT نیست

    گجرات تایتان ها (بازیگر یازدهم): رایدیمن ساها (و)، شوبمن گیل، سای سودارسان، هاردیک پاندیا (ج)، دیوید میلر، راهول تواتیا، رشید خان، آلزاری جوزف، محمد شامی، موهیت شارما، جاشوا لیتل

  • 19:11 (IST)

    PBKS vs GT Live: PBKS’ Playing XI

    پادشاهان پنجاب (بازیگر یازدهم): پرابسیمران سینگ، شیخار داوان (ج)، متیو شورت، بانوکا راجاپاکسا، جیتش شارما، سام کوران، شاهرخ خان، هارپریت برار، کاگیسو رابادا، ریشی داوان، آرشدیپ سینگ

  • 19:10 (IST)

    PBKS vs GT Live: این چیزی است که شیخار داوان در بازی پرتاب گفت

    ما را اذیت نمی‌کند. اول به دنبال کاسه بازی بودیم. ما کریکت خوبی بازی می‌کردیم. کاملاً طبیعی است که این را در کریکت پشت سر بگذاریم. این اولین یا آخرین بار نخواهد بود (باخت مقابل SRH). مشتاقانه منتظریم تا آن را تحمل کنیم. یک نمایش عالی. دو تغییر – رابادا به جای ناتان. بانوکا به جای رازا.

  • 19:10 (IST)

    PBKS vs GT Live: این چیزی است که هاردیک پاندیا در بازی پرتاب گفت

    “اول بولینگ. فقط یک ویکت خوب به نظر می رسد، و با توجه به هر چیزی که دیده ام، تعقیب آن خوب است. شکستی یک در میلیون بود. ما نوعی تیم هستیم که آن را با لبخند قبول می کنیم. کریکت خوبی بازی کردیم. تا زمانی که تمام شود. این اتفاق می‌افتد. این یک بازی تازه است. ما بیرون می‌آییم و لبخند می‌زنیم و مشت‌هایی می‌زنیم. نمی‌دانم (تغییر شده؟).

  • 19:01 (IST)

    PBKS در مقابل GT Live: GT برنده پرتاب، انتخاب کردن به کاسه

    هاردیک پاندیا، کاپیتان گجرات تایتانز، برنده بازی شد و در مسابقه IPL 2023 در موهالی، در برابر پنجاب کینگز کاسه را برد.

  • 18:58 (IST)

    PBKS vs GT Live: گزارش Pitch

    مورالی کارتیک می‌گوید: «زمین یک زیبایی مطلق است، نه برای بول‌بازها، بلکه برای کتک‌زنان. کریس موریس می‌افزاید: «اینجا پوشش خوبی از چمن است. “احتمالاً ابتدا به دنبال کاسه خوری است. زمین بزرگ، جیب های زیاد و خمیرها باید دویدن زیادی را انجام دهند.”

  • 18:58 (IST)

    PBKS vs GT Live: Mohit Sharma احتمالا اولین بازی خود را برای GT انجام خواهد داد

    پیسر موهیت شارما احتمالا اولین بازی خود را برای گجرات تایتانز در بازی امروز مقابل پنجاب کینگز انجام خواهد داد.

  • 18:43 (IST)

    PBKS در مقابل GT Live: PBKS در فرم!

    GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز هم شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای این منظور باید در مقابل PBKS که به سرعت به عنوان یکی از سخت‌ترین تیم‌ها ظاهر می‌شود، گرد هم آیند. .

    با توجه به فرم فعلی خود، باخت 8 ویکت PBKS به سانرایزرز حیدرآباد، با توجه به شکل کاپیتان آنها، شیخار داوان و آرشدیپ سینگ، بازیکن جوان بازوی چپ، می تواند یک انحراف باشد.

  • 18:29 (IST)

    PBKs vs GT Live Score: آیا GT باید ترکیب بولینگ خود را تغییر دهد؟

    GT شاید نگاهی دوباره به ترکیب بولینگ خود بیاندازد و ببیند که چگونه می توانند بولینگ های خود را به طور موثرتری بچرخانند.

    با چهار بولر برتر در شامی، جاش لیتل، آلزاری جوزف و رشید در تیمشان، آنها نباید بازی را بعد از ارسال 204 می باختند.

  • 18:20 (IST)

    PBKS vs GT Live Score: GT Bowling!

    اگرچه GT قدرت شلیک خاص خود را دارد و به بازیکنانی مانند گیل، سودارشان و شانکار می بالد – که در 32 سالگی شکوفا شده بود – که با زدن توپ 24 شکست ناپذیر 63 تیم را به مجموع 200 گل برتری رساند. بازی مقابل KKR

    اگر ضرب و شتم نفس گیر رینکو نبود، ویجی می توانست برای این تلاش فوق العاده به پشت او دست بزند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در آخرین بازی یاش دیال همه چیز برعکس شد.

  • 18:00 (IST)

    امتیاز زنده PBKS در مقابل GT: بولینگ PBKS نیز قوی است!

    پایین تر، PBKS گران ترین خرید در تاریخ IPL را دارد، سام کوران همه کاره به جز لیام لیوینگستون و جیتش شارما، در حالی که در بخش بولینگ آرشدیپ و ناتان الیس مشکلات زیادی برای رقبا ایجاد کرده اند.

  • 17:34 (IST)

    PBKS vs GT Live Score: سفارش برتر PBKS در بهترین فرم!

    روشی که داوان و شریک افتتاحیه جوان پرابهسیمران سینگ در پاورپلی‌ها به نمایش گذاشته‌اند، نشان می‌دهد که بعید است استراتژی خود را در برابر GT تغییر دهند.

  • 16:28 (IST)

    PBKS vs GT Live Score: طرح‌های فرعی بسیار زیاد!

    GT نسبت به فرم داوان محتاط خواهد بود و هاردیک به خوبی می‌داند که کریکت باز دهلی چه احساسی برای اثبات خود می‌خواهد. این به خوبی می‌تواند یک مسابقه تک‌افزایی بین داوان و شوبمن گیل باشد، در حالی که اولی همچنان می‌خواهد خودش را ثابت کند و در رقابت برای حضور در تیم هند برای جام جهانی ODI در خانه اواخر امسال باشد.

  • 16:13 (IST)

    PBKS vs GT Live Score: خوش آمدید!

    استقبال بسیار گرم از پوشش زنده مسابقه بین مدافعان عنوان قهرمانی گجرات تایتانز و پادشاهان پنجاب به رهبری شیخار داوان!

موضوعات ذکر شده در این مقاله