امتیاز زنده MI vs PBKS، IPL 2023: هندی‌های بمبئی قصد دارند به دویدن برنده با بازی پنجاب کینگز ادامه دهند

به‌روزرسانی‌های MI vs PBKS Live Score: سرخپوستان بمبئی در سه بازی پیروز شده‌اند.© BCCI/IPL


MI vs PBKS Live Updates، IPL 2023: هندی‌های بمبئی با استارت‌های چندساله، موجو خود را پیدا کرده‌اند و در دیدار شنبه خود در لیگ برتر هند، در برابر پادشاهان پنجاب متزلزل، مورد علاقه‌شان خواهند بود. هندی‌های بمبئی با شروع ضعیف با شکست در دو بازی اول، توانسته‌اند به طرز چشمگیری به عقب برگردند. از سوی دیگر، پادشاهان پنجاب که در رده هفتم جدول امتیازات قرار دارند، در غیاب کاپیتان همیشگی خود و بهترین گلزن شیخار داوان که بعید است به دلیل داشتن شانه مقابل هندی های بمبئی اینجا در ورزشگاه وانکهده بازی کند، دچار لکنت شده اند. جراحت. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL)

در اینجا به‌روزرسانی‌های زنده بازی MI vs PBKS، IPL 2023، مستقیماً از استادیوم Wankhede آمده است:







  • 18:06 (IST)

    MI vs PBKS Live: نمایش ضربتی بهبود یافته از سرخپوستان بمبئی!

    روهیت شارما و ایشان کیشان در صدر، شروع سریعی را برای سرخپوستان بمبئی فراهم کرده‌اند و تقریباً 10 دوش در هر دور انجام می‌دهند که این پلتفرم را برای سایرین پس از آن آماده کرده است. زوج خارجی کامرون گرین و تیم دیوید در سه بازی اخیر یا بیشتر با خفاش عملکرد خوبی داشته اند.

  • 17:43 (IST)

    MI vs PBKS Live: بولینگ PBKS در تمرکز

    با توپ، PBKS دوباره گرم و سرد شده است و این یک چالش خواهد بود برای متوقف کردن ضربات بمبئی، که به نظر می رسد پاهای خود را پیدا کرده اند و یکپارچه شلیک کرده اند. تروئیکای آرشدیپ سینگ، کاگیسو رابادا و کاپیتان ایستاده کوران، گران ترین بازیکن تاریخ حراج IPL، وظیفه خود را از دست خواهند داد، زیرا پادشاهان پنجاب به دنبال مهار اسلاید آنها هستند.

  • 17:31 (IST)

    MI vs PBKS Live: غیبت داوان به PBKS آسیب می رساند

    شيخار داوان نقشي كليدي در شروع مطمئن فصل PBKS داشت، اما غيبت او تفاوت چشمگيري در نتايجي كه در سر راه آنها قرار گرفت، ايجاد كرد. تروور گونسالوس، مربی میدان PBKS، پس از باخت 24 دوشی آنها مقابل رویال چلنجرز بنگلور در روز پنجشنبه، اطلاع داد که داوان برای رسیدن به آمادگی کامل به 2 تا 3 روز دیگر نیاز دارد.

  • 17:13 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام بچه ها، به وبلاگ زنده مسابقه 31 IPL 2023 خوش آمدید. سرخپوستان بمبئی در ورزشگاه Wankhede به مصاف پادشاهان پنجاب می روند. برای به روز رسانی های زنده مربوط به بازی در ارتباط باشید.

موضوعات ذکر شده در این مقاله