امتیاز زنده KKR در مقابل CSK، IPL 2023: سوپر کینگ‌های چنای به رهبری ام‌اس ثونی، در باغ‌های ادن به رقابت با نایت سواران کلکته می‌پردازند.


KKR vs CSK Live Updates، IPL 2023: در یک مارپیچ رو به پایین، نایت رایدرهای کلکته زمانی که روز یکشنبه در Eden Gardens، کلکته با چنای سوپر کینگز در IPL روبرو می‌شوند، ناامید خواهند شد که دکمه تنظیم مجدد را فشار داده و سری سه بازی خود را شکست دهند. تیم تحت رهبری Nitish Rana که با دو برد مقابل رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز امیدوار کننده زیادی از خود نشان داد، ناگهان به نظر می رسد که نقشه را باخته است. از سوی دیگر، چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس دهنی در دو بازی پیروز شده است. (کارت امتیاز زنده | جدول امتیازات IPL)

در اینجا به‌روزرسانی‌های امتیاز زنده مسابقه KKR در مقابل CSK، IPL 2023، مستقیماً از Eden Gardens، کلکته آمده است:







  • 17:01 (IST)

    KKR vs CSK Live: هت تریک پیروزی در ذهن چنای

    CSK چهار بازی از شش مسابقه ای را که تاکنون در IPL 2023 انجام داده است، برده است. آنها با پیروزی بر RCB و SRH در دو بازی پیروز شده اند. تیم تحت رهبری MS Dhoni امشب با بازی مقابل KKR هت تریک خواهد کرد.

  • 16:58 (IST)

    KKR vs CSK Live: نایت سواران کلکته به دنبال شتاب هستند

    KKR که با دو برد مقابل رویال چلنجرز بنگلور و گجرات تایتانز امیدهای زیادی را نشان داد، ناگهان به نظر می رسد که نقشه را از دست داده است. آنها سه بازی را با تروت باخته اند. روند شکست‌های KKR در خانه آغاز شد و قبل از اینکه شکست‌های پیاپی خارج از خانه مقابل هندی‌های بمبئی و پایتخت دهلی را متحمل شوند، به SRH سقوط کردند.

  • 16:44 (IST)

    خوش آمدید بچه ها

    سلام به همه، به وبلاگ زنده مسابقه شماره 33 IPL 2023 خوش آمدید. نایت سواران کلکته امشب در باغ ادن با چالش سوپر کینگز چنای روبرو می شوند. برای همه به‌روزرسانی‌های زنده در ارتباط بمانید!

موضوعات ذکر شده در این مقاله