“اما مشکل اینجاست”: حکم وحشیانه صادقانه سوراو گانگولی در مورد پایتخت های دهلی در IPL 2023

سوراو گانگولی (L) مدیر کریکت پایتخت دهلی است© BCCI

دهلی کپیتالز اولین پیروزی خود در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را در مقابل نایت رایدر کلکته در ورزشگاه آرون جایتلی با 4 ویکت در روز پنجشنبه به دست آورد و مطمئناً شانس نقش مهمی در پیروزی آنها داشت. به طور غیرمنتظره باران مداخله کرد و باعث شد بازی دیرتر از زمان معمول شروع شود. شرایط جدید KKR را غافلگیر کرد و DC از فرصتی که به درب آنها زد استفاده کرد. با این حال، ضربه‌زنان DC برای تعقیب هدف پایین تلاش کردند زیرا واحد ضربه‌زنی آنها یک بار دیگر به عنوان مشکل اصلی در مبارزات ناموفق آنها ظاهر شد.

“ما امروز در سمت خوش شانسی قرار داشتیم. قبل از این فصل نیز به خوبی بولینگ بازی کردیم. اما مشکل ضربه زدن است. ما باید به عقب برگردیم و به خودمان نگاه کنیم و ببینیم چگونه می توانیم بهتر شویم. اسپینرها خوب بازی کردند. من می دانم که داریم. خوب بازی نکردم و باید راهی برای ضربه زدن بهتر پیدا کنیم. ما سخت با پسرها کار می کنیم و آنها را به فرم باز می گردیم. چه پریتوی، چه مانیش یا میچ مارش. آنها بازیکنان مهمی بوده اند و مدتی در تیم های مربوطه خود حضور داشتند. سوراو گانگولی، مدیر کریکت، پایتخت دهلی، گفت: ما فردا یک روز تعطیل داریم و سپس به حیدرآباد پرواز می کنیم، امیدواریم که در آنجا مثل همیشه ویکت ضربه زدن خوبی باشد.

فشار کسب اولین امتیاز آنها در IPL 2023 نه تنها بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد بلکه مدیریت را نیز تحت تأثیر قرار داد. برای گانگولی، فشار کسب اولین امتیاز در مبارزات انتخاباتی درست مانند به ثمر رساندن اولین اجراهایش در قالب تست بود.

“خوشحالم که از صحنه خارج شدم. من آنجا در گودال نشسته بودم و فکر می کردم که این کار مانند اولین تست من است (درباره فشار برای گرفتن اولین امتیاز آنها در فصل).

از کلکته نایت سواران خواسته شد ابتدا با خفاش بزنند و آنها به سختی توانستند در مجموع 127 نفر را روی تخته قرار دهند. قهرمانی های آخر آندره راسل نقش مهمی در تنظیم هدف داشت. راسل در فینال اوور سه ضربه ششم زد. دهلی اینینگ های خود را به طور پیوسته آغاز کرد اما در نهایت با از دست دادن ویکت های متوالی به پایان رسید. بازی تا فینال به پایان رسید و آکسار پاتل با تعقیب هدف 128 با چهار توپ باقی مانده مطمئن شد که بازی را به پایان می رساند.

دهلی کپیتالز مشتاق است تا در روز دوشنبه در استادیوم بین المللی راجیو گاندی در برابر سانرایزرز حیدرآباد یک برد پیروز شود.

موضوعات ذکر شده در این مقاله